اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بانوی روس در حرم امام رضا(ع)مسلمان شد


همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یک بانوی روس در حرم مطهر امام رضا(ع) با ادای شهادتین به دین مبین اسلام گروید.

خبرگزاری ایرنا: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یک بانوی روس در حرم مطهر امام رضا(ع) با ادای شهادتین به دین مبین اسلام گروید.

آستان قدس رضوی روز چهارشنبه اعلام کرد 'اولگا رادژابی' به دلیل علاقه شخصی نسبت به مطالعه قرآن به زبان روسی و برخی کتابهای اسلامی، با این دین آسمانی آشنا شد و تصمیم به مسلمان شدن گرفت.

این شهروند روسیه پس از تشرف به دین اسلام و مذهب تشیع نام مریم را برای خود برگزید و از سوی اداره زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی نیز محصولات فرهنگی شامل، قرآن به زبان روسی، مجموعه چهار جلدی اصول عقاید و پوستر حرم مطهر رضوی به وی اهدا شد.

سالانه افزون بر سه میلیون گردشگری غیرایرانی به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می شوند. همچنین به گفته مسوولان آستان قدس هر 15 روز یک نفر در این حرم نورانی مسلمان می شود.


ویدیو مرتبط :
یک بانوی روسی در حرم امام رضا علیه السلام مسلمان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن آمریکایی در حرم امام رضا(ع) مسلمان شد


یک بانوی آمریکایی روز پنجشنبه در حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) طی مراسمی به دین اسلام مشرف شد و مذهب تشیع را برای خود برگزید.

خبرگزاری ایرنا: مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: 'الینا املی' از جمله گردشگران خارجی و مسیحی می باشد که پس از چهار سال تحقیق و پژوهش در باره اسلام و قرآن به این دین علاقه مند شده و با رسیدن به درجه یقین، شهادتین گفت و دین اسلام را برگزید.

حجت الاسلام 'علی باقری' افزود: این تازه مسلمان پس از تشرف به اسلام نام 'زینب' را برای خود انتخاب کرد.

وی اظهار کرد: بطور متوسط روزانه 300 تا 500 تشرف به حرم مطهر رضوی از سوی مسلمان و غیر مسلمان از نقاط مختلف دنیا انجام می شود.

حجت الاسلام باقری افزود: سالانه بطور متوسط 15 هزار نفر از گردشگران کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی با ملیتها، ادیان و مذاهب مختلف حرم مطهر امام رضا (ع) را زیارت و از نقاط مختلف آن دیدن می کنند.

مشهد سالانه میزبان 25 میلیون زائر از سراسر نقاط جهان است.