اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بالاخره مشخص شد; چه کسی حیثیت ما را در جهان خدشه‌دار کرد؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

بالاخره مشخص شد
چه کسی حیثیت ما را در جهان خدشه‌دار کرد؟

رییس انجمن پیوند اعضای خاورمیانه گفت: پدیده «کلیه‌فروشی» حیثیت ما را در سطح جهان خدشه‌دار کرده است. این در حالی است که فروش کلیه در همه‌جای دنیا ممنوع است. خدا را شکر می‌کنیم. همین‌که بالاخره مشخص شد چه‌چیزی حیثیت ما را در جهان خدشه‌دار کرده، باید از مسوولان تشکر کنیم.

شرط حیثیتی
من با دلاوران شرط بسته بودم که چه چیزی حیثیت ایران را در جهان خدشه‌دار کرده، همه چیزهای دیگری می‌گفتند مثل... ولش کن گفتن ندارد که. مهم این است که «کلیه‌فروشی» ما را بی‌حیثیت کرده و من شرط را بردم.


دیالوگ
مقام مسوول:‌داری ما را بی‌حیثیت می‌کنی.
فروشنده کلیه: یه‌طوری حرف می‌زنی انگار دارم جراحی زیبایی می‌کنم. دارم یه قسمتی از بدنم‌رو می‌فروشم. می‌فهمی؟


دیالوگ 2
- جناب سروان، این آقا من‌رو بی‌حیثیت کرده.
- کلیه‌ت رو خریده؟


آمار بی‌حیثیتی
رییس انجمن پیوند اعضای خاورمیانه گفت: تهران بالاترین آمار مربوط به «کلیه‌فروشی» را به خود اختصاص داده است، پس از آن استان اصفهان قرار دارد.


اصول حیثیتی
اصولا ما اینطوری هستیم. دوست داریم بدنمان را تیکه‌تیکه بفروشیم تا پولش را خرج خوشگذرانی کنیم. همین کارهایمان ما را در جهان بی‌حیثیت کرده.


دیالوگ 3
- کلیه‌ام‌رو چند می‌خرید؟
- من جزیی هم می‌خرم عزیزم.


دیالوگ 4
- من کلیه‌فروشم.
- خوش به حالت. من خرده‌فروشم.


دیالوگ 5
- شما چرا با فروختن کلیه باعث بی‌حیثیتی‌ ما در جهان شدید؟
- راستش، قبلا یک چیزهای دیگری را می‌فروختم. گفتم الان کار جهانشمول و اینترنشنال کنم.


اهدای حیثیتی
والا. یک‌طوری حرف می‌زنند که آدم می‌خواهد کلیه‌اش را دربیاورد با پولش عقل بخرد بدهد به برخی افراد.


توجه حیثیتی
عزیزان توجه نکردند، اگر فروش کلیه ما را در جهان بی‌حیثیت کرده، طرف کلیه‌اش را می‌فروشد که جلوی زن و بچه و کس و ناکس بی‌حیثیت نشود و دستش را دراز نکند.
روزنامه شرق

 

 


ویدیو مرتبط :
بالاخره تکلیف کارمزد دستگاه های کارتخوان مشخص می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای گل جهان "با تشریفات" در میثاق!/ شمسایی بالاخره تیم‌دار می‌شود؟



آقای گل جهان "با تشریفات" در میثاق!/ شمسایی بالاخره تیم‌دار می‌شود؟

دوران غیبت وحید شمسایی در لیگ برتر فوتسال که با حواشی زیادی هم همراه بود، به نظر می‌رسد که رو به پایان است و مدیرعامل و سرمربی میثاق خبر از جذب او می‌دهند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وحید شمسایی که فصل قبل در گیتی‌پسند اصفهان توپ می‌زد، در فصل جدید با توجه به پایین آمدن مبلغ قراردادها حاضر به بازی در هیچ تیمی نشد و وقتی هم که با دبیری تبریز به توافق رسیده بود، کمیته‌ فوتسال اجازه بازی در این تیم را به او نداد. اما آقای گل جهان اکنون در راه پیوستن به تنها تیم پایتختی یعنی میثاق است و با توجه به صحبت‌های مسئولان این تیم به نظر می‌رسد همه چیز تمام شده است.

محمد خوراکچی سرمربی جدید میثاق تهران درباره پیوستن وحید شمسایی به این تیم به ایسنا گفت: از نظر من جذب وحید شمسایی 100 درصد قطعی است. اما آمدن این بازیکن به تیم نیاز به مهیا کردن شرایط خاصی دارد و ما نمی‌توانیم آقای گل جهان را بدون تشریفات به خدمت بگیریم.

وی ادامه داد: ابتدا باید جلسه معارفه با حضور اعضای باشگاه و وحید شمسایی برگزار شود و ما مسایل مالی را برطرف کنیم. سپس ثبت قرارداد شمسایی در هیات فوتبال باید با حضور رسانه‌ها و ارباب جراید انجام شود. به هر حال شمسایی پس از مدت‌ها به تیم پایتخت بر می‌گردد و حضورش در میثاق نیز نیاز به تشریفات خاصی دارد. درباره مسایل مالی هم باید بگویم که وحید آنقدر به من لطف دارد که برایش این مسایل مهم نیست،‌ اما میثاق هم در حد توانش و در خور نام وحید با او قرارداد می‌بندد. البته امسال همه مربی‌ها و بازیکنان معرفتی کار می‌کنند.

همچنین خلیلی مدیرعامل باشگاه میثاق در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این انتقال بیان کرد: در حال مهیا کردن شرایط حضور وحید شمسایی در میثاق هستیم و مشکل خاصی هم نداریم. به هر حال اگر آقای خوراکچی می‌گوید این انتقال قطعی است، حتما قطعی است./ایسنا