اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازی‌های بی‌رمق و کم‌گل هفته‌ دوازدهم لیگ


هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار بصورت همزمان و از ساعت 16 پیگیری شد که تنها در یک دیدار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.

ایسنا: سپاهان در هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر فوتبال در خانه با تساوی بدون گل مقابل مس کرمان متوقف شد.

سپاهان اصفهان که در هفته قبل در داربی اصفهان موفق شده بود با یک گل ذوب آهن را شکست دهد در این هفته در خانه به دیدار مس کرمان ته جدولی رفت و در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد و با این تساوی موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. مس کرمان نیز با این یک امتیاز همچنان با شش امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

بولکو و غلامی از سپاهان در این دیدار از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

**در مسابقه دیگر تیم های داماش گیلان و استقلال خوزستان در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل دست یافتند.

در این دیدار ترائوره ،طیبی و خیری از تیم استقلال خوزستان با کارت زرد داور مسابقه روبرو شدند.

**همچنین تیم های گسترش فولاد تبریز و سایپا در ورزشگاه یادگار امام تبریز دیگر مسابقه این هفته را برگزار کردند که در این دیدار سایپا موفق شد با نتیجه بر 2 بر یک میزبان خود راشکست دهد. دو گل سایپا را در این دیدار سجاد شهباز زاده به ترتیب در دقایق 45 و 52 و تک گل گسترش فولاد را نریمان جهان در دقیقه72 به ثمر رساند.

در این مسابقه میرکامدار و موسوی از گسترش فولاد و حاتمی، زینالی، ثابتی، مشکل‌پور و شاه‌علیدوست از سایپا از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.


ویدیو مرتبط :
گل میلاد میداوودی به پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کم گل ترین هفته تاریخ لیگ برتر/ ۱۴ تیم موفق به گلزنی نشدند



کم گل ترین هفته تاریخ لیگ برتر/ ۱۴ تیم موفق به گلزنی نشدند

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فقط 8 گل به ثمر رسید و 14 تیم موفق به گلزنی نشدند تا یک رکورد تاریخی ثبت شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ در 9 بازی این هفته فقط در 3 بازی گل رد و بدل شد و تیم های ملوان، داماش، استقلال و نفت تهران موفق به گلزنی شدند.

6 بازی این هفته به تساوی بدون گل انجامید و 12 تیم درگیر این تساوی ها بعلاوه ذوب آهن و پیکان که بازی شان را باختند، موفق به گلزنی نشدند. از فصل 86 که لیگ برتر 18 تیمی شد، این اولین بار بود که تعداد گل های به ثمر رسیده طی یک هفته دو رقمی نشد و کم گل ترین هفته تاریخ لیگ برتر ثبت شد.

در این فصل و در هفته دوازدهم نیز 10 گل به ثمر رسیده بود که تا قبل از هفته بیست و چهارم، کم گل ترین هفته این فصل بود./خبرآنلاین