اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازدید هوایی روحانی از تالاب بندر انزلی‌


رئیس جمهور در سفر به انزلی از تالاب و تأسیسات بندری این شهرستان به صورت هوایی بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی‌ صبح امروز از تالاب بین‌المللی و تأسیسات بندری این شهرستان بازدید کرد.

رئیس جمهور را در بازدید انزلی، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، محمد‌شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد، حسین فریدون دستیار ارشد رئیس‌جمهور و معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همراهی می‌کردند.


ویدیو مرتبط :
کلیپ قدیمی آوای پرندگان در غروب تالاب بندر انزلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازدید روحانی از طرح توسعه بندر بهمن در قشم



اخبار,اخباراجتماعی  ,سفر رییس جمهوری به جزیره قشم

رییس جمهوری در جریان سفر پروژه ای به جزیره قشم از طرح توسعه بندر بهمن بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی که به منظور افتتاح و بازدید از چندین پروژه عمرانی ، خدماتی و درمانی به جزیره قشم سفر کرده است، ضمن بازدید از بخش های مختلف بندر بهمن، با توضیحات مسوولان در جریان قابلیت های این بندر قرار گرفت.

شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشوراز جمله برنامه های رییس جمهوری در جریان سفر به جزیر قشم است. در این جلسه، برنامه های سال ۹۴ مناطق آزاد با محوریت اقتصاد مقاومتی و تحقق رونق و اشتغال، جذب سرمایه خارجی، توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی در مناطق آزاد، بررسی و تصویب خواهد شد.

بازدید از نیروگاه مپن، اسلکه کاوه و افتتاح بیمارستان از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری به جزیره قشم است.

رییس جمهوری را در این سفر دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و وزرای کشور و بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و جمعی دیگر از مسوولان همراهی می کنند.


  اخبار اجتماعی  -  ایسنا