اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازدید لاریجانی از مرز مهران


رئیس مجلس شورای اسلامی از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

خبرگزاری مهر: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه بعد از ورود به فرودگاه شهدای ایلام، از طریق بالگرد به منظور بازدید از پایانه مرزی وارد شهر مهران شد و از آخرین وضعیت خدمات رسانی و تامین امنیت زائران اربعین حسینی بازدید و روند فعالیت ها را بررسی کرد.

در این بازدید استاندار ایلام و  مسئولان سیاسی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان و مقامات نظامی و انتظامی وی را همراهی کردند.

طی یک هفته گذشته بیش از ۷۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد داشته و به طور میانگین روزانه ۱۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کرده اند.

مرز بین المللی مهران در ۹۰ کیلومتری جنوب استان ایلام کانون اصلی و مهم تردد زوار سوگوار حسینی به عتبات عالیات است.

سال گذشته در ایام منتهی به اربعین بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر عزادار برای شرکت در آیین های سوگواری و زیارت عتبات عالیات از این مرز به کشور عراق سفر کردند که پیش بینی می شود، این میزان، اربعین امسال تا دو میلیون نفر افزایش یابد.


ویدیو مرتبط :
خبرشبکه 2 - 5 آذر ماه بازدید وزیر بهداشت از مرز مهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: بازدید لاریجانی از موزه «متروپولیتن»


علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر اخیر خود به نیویورک از بخشهای مختلف موزه متروپولیتن‎ بازدید کرد.