اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت 35 راننده ایرانی در کردستان عراق



اخبار,اخبار سیاست خارجی,بازداشت رانندگان ایرانی در کردستان عراق


اخبار سیاست خارجی - بازداشت 35 راننده ایرانی در کردستان عراق

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: به وزیر امور خارجه و کشور تذکر می دهیم هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل این رانندگان ایرانی که به منظور تزریق کالا به عراق سفر کرده اند اقدام کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازداشت 35 راننده ایرانی از یک ماه قبل در اقلیم کردستان عراق خبر داد.

فتح الله حسینی نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب و گیلان غرب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از بازداشت 35 راننده ایرانی در اقلیم کردستان عراق خبر داد و گفت: این رانندگان از یک ماه پیش توسط ماموران اقلیم کردستان عراق بازداشت شده اند.
 
وی افزود: این رانندگان 2 روز پیش توسط ماموران اقلیم کردستان عراق تحت بازجویی قرار گرفته اند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: به وزیر امور خارجه و کشور تذکر می دهیم هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل این رانندگان ایرانی که به منظور تزریق کالا به عراق سفر کرده اند اقدام کنند.
 
حسینی همچنین خاطرنشان کرد: از مسئولین امنیتی نیز درخواست داریم نسبت به رفع مشکل این رانندگان ایرانی اقدام کنند.
 اخبار سیاست خارجی - باشگاه خبرنگاران
 


ویدیو مرتبط :
حرکت ناشایست راننده تاکسی با یک زن در اصفهان و بازداشت شدن راننده توسط پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ کارگر ایرانی در کردستان عراق



یک کارگر ساختمانی ایرانی که در اقلیم کردستان عراق دچار حادثه کار و در بیمارستان بستری شده بود به علت شدت مصدومیت روز دوشنبه جان خود را از دست داد.

 پیام لطفی، کارگر اهل سنندج، در اربیل کردستان عراق به کار ساختمانی مشغول بوده است. این کارگر در حین کار دچار برق گرفتگی شده و از ارتفاع سقوط می‌کند که این دو حادثه باعث ضربه مغزی او می‌شود.

کارگران ایرانی در اقیلیم کردستان عراق اکثرا از شهروندان کرد ایرانی هستند. این کارگران از حقوق بیمه و حمایت کنسولی چندانی برخوردار نیستند. همچنین اقلیم کردستان عراق قانون کار ندارد.

خبرگزاری آنا در بهمن ماه سال گذشته در گزارشی به وضعی ناگوار نیروی کار ایرانی شاغل در اقلیم کردستان عراق پرداخته بود. گزارشی که به بهانه کشته شدن «شورش محمدی» مهندس برق ایرانی در کردستان عراق به ضرب گلوله تهیه شده بود.

اخبار حوادث - آنا