اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت ۸ مدیر موسسه مالی و اعتباری میزان/ این موسسه به قوه قضاییه وابسته است؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی دستگاه قضا درباره ارتباط موسسه مالی و اعتباری میزان با قوه قضاییه توضیح داد.

پس از آنکه بانک مرکزی اعلام کرد بانک صادرات عهده دار اداره اموال و بدهی های موسسه مالی و اعتباری میزان شده است برخی از فعالان فضای مجازی به این موضوع پرداختند که ارتباط این موسسه با قضات دادگستری را در افکار عمومی دنبال کنند.

آنها با حرف و حدیثهای ناموثق درباره برخوردهای قوه قضاییه با این موسسه به اظهار نظر کردند که این باعث موضعگیری سخنگوی دستگاه قضایی شد.


غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری دیروز خود در خصوص تخلفات پرونده میزان و احتمال حضور برخی افراد از خود قوه قضائیه در این پرونده توضیح داد: اینکه اعلام می شود که یک یا چند قاضی در این پرونده بودند ابهام دارد و همچنین این مسئله که قوه قضائیه دستور داده باشد که به این پرونده رسیدگی نشود وقوه قضائیه روی آن حساسیت دارد ترس ناصحیحی است.


به گفته دادستان سابق کل کشور در این پرونده 8 نفر در بازداشت موقت هستند.


او در ادامه سخنانش گفت: در خصوص ساماندهی این موسسه نیز ستادی تشکیل شده است که از دستگاه قضا عضو دارد وهمه تلاش ما این بوده است که حق مردم ضایع نشود.

 

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین


 


ویدیو مرتبط :
ارجاع پرونده موسسه اعتباری کاسپین به قوه قضاییه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موسسه مالی میزان ربطی به قوه‌قضائیه ندارد


دادستان کل کشور گفت: موسسه مالی و اعتباری میزان هیچ ارتباط و وابستگی به قوه‌قضائیه ندارد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امشب در حاشیه همایش بزرگداشت سی‌و‌ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در ارتباط ‌با شایعات مطرح شده در خصوص ارتباط موسسه میزان و دستگاه قضا اظهار کرد: این موسسه هیچگونه ارتباط و وابستگی به قوه‌قضائیه ندارد و این موضوع نیز از سوی مسئولان بارها اعلام شده است.

وی افزود: برای رسیدن مردم به حقوق خود قانون همه چیز را مشخص کرده و از این نظر هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

دادستان کل کشور همچین در پاسخ به سئوالی در خصوص آخرین اقدامات کمیسیون قضائی تشکیل شده برای بررسی پرونده پدیده شاندیز عنوان کرد:‌ جزئیات اقدامات انجام شده بر تشریح فعالیت‌های این کمیسیون از سوی دادستان مشهد اعلام خواهدشد.

رئیسی خاطرنشان کرد: وقتی که مواردی در ارتباط با تخلفات پدیده شاندیز به دادستانی مشهد اعلام شد شخص دادستان مشهد با همکاری ریاست کل دادگستری خراسان رضوی اقدامات لازم را در خصوص این پرونده انجام داده‌اند.