اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت یک نظامی عربستانی در لاس‌وگاس به اتهام تجاوز جنسی



بازداشت یک نظامی عربستانی در لاس‌وگاس به اتهام تجاوز جنسی

پلیس آمریکا یک گروهبان عربستانی را به اتهام تجاوز جنسی در یکی از هتل‌های این کشور دستگیر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری ایلاف، نیروهای پلیس شهر لاس‌وگاس آمریکا یک گروهبان عربستانی را که دوره آموزشی خود را در این کشور می‌گذراند به اتهام تجاوز جنسی به یک نوجوان 13 ساله در یکی از هتل‌های این شهر دستگیر کرد.

یک نیروی پلیس لاس‌وگاس در این خصوص گفت: "مازن العتیبی" 23 ساله که به عنوان گروهبان نیروی هوایی عربستان در پایگاه هوایی لاکلند در جنوب تگزاس دروه آموزشی خود را می‌گذرانده، در دوران تعطیلات سال نو میلادی به اتهام تجاوز به یک نوجوان 13 ساله دستگیر شد.

این در حالی است که اتهامات دیگری از جمله آدم ربایی نیز به وی وارد شده است.

پلیس لاس‌وگاس اعلام کرد روز پنجشنبه 31 دسامبر، ابلاغیه‌ای را که حاکی از تجاوز احتمالی به پسری 13 ساله در یکی از هتل‌های لاس‌وگاس بود دریافت کرد که در آن آمده بود این نوجوان که در هتل مهمان بوده توسط مردی که وی نیز مهمان هتل بوده به زور مورد تجاوز قرار گرفته است.

العتیبی در حال حاضر به خاطر چهار اتهام از جمله تجاوز جنسی به نوجوان زیر 16 سال، فساد جنسی با نوجوان کمتر از 14 سال، استفاده از زور و آدم ربایی در زندان به سر می‌برد.

تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اتهام دروغ آدمربایی و تجاوز جنسی چند زن عوضی به مرد ران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخراج 2 دانشجوی دانشگاه تگزاس به اتهام تجاوز جنسی



اخراج 2 دانشجوی دانشگاه تگزاس به اتهام تجاوز جنسی

دو دانشجوی دانشگاه تگزاس و عضو تیم فوتبال این دانشگاه، در پی رسوایی اخلاقی تجاوز جنسی از حضور در این دانشگاه تعلیق شدند.

این دو دانشجو که نامی از آنها برده نشده است به اتهام تجاوز به یک زن از دانشگاه اخراج شدند.

مک براون مربی تیم فوتبال دانشگاه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: این دو دانشجو مقررات تیم را زیر پا گذاشتند، به همین علت آنها را به خانه‌هایشان می‌فرستیم.

مک براون که از پاسخ دادن به سوالات خبرگزاری‌های مختلف در رابطه با این اتفاق طفره می‌رفت، گفت: آنها دیگر در این تیم حضور نخواهند داشت ضمن اینکه در این مورد به سوالات بیشتری پاسخ نخواهم داد.

بنا به گزارش پایگاه خبری یونیورسیتی دیلی نیوز، تاکنون در این رابطه فردی بازداشت نشده است. با این حال خبرگزاری‌ها خبر حمله دو دانشجوی دانشگاه تگزاس به یک زن و اقدام به آزار و اذیت وی را در هتل سن آنتونیو تایید کردند. این زن در گفت‌وگو با پلیس عنوان کرد دو دانشجوی مذکور پس از یک میهمانی شبانه، وی را به اتاق خود برده و مورد تجاوز جنسی قرار داده‌اند./ایسنا