اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت فرد حامل بمب در سفارت آمریکا


پلیس برلین اعلام کرد فردی را بازداشت کرده‌اند که به گفته خودش قصد داشت یک چمدان حاوی بمب را وارد سفارت آمریکا کند.

خبرگزاری تسنیم: پلیس برلین اعلام کرد فردی را بازداشت کرده‌اند که به گفته خودش قصد داشت یک چمدان حاوی بمب را وارد سفارت آمریکا کند.

ینس برگر، سخنگوی پلیس برلین دراین باره گفت فرد مظنون در ساعت 7:30 صبح توسط پرسنل امنیتی در کنار درب ورودی سفارت بازداشت شد.

برگر اعلام کرد که پلیس درحال بازرسی بازپرسی از این فرد بود که وی ناگهان عصبی شده و سعی در حمله به پرسنل امنیتی را داشت. به گفته سخنگوی پلیس این فرد پس از بازداشت به پلیس گفت که در چمدان وی یک بمب قرار دارد.

درحال حاضر منطقه تخلیه شده و یک ربات پلیس درحال بررسی این چمدان است. برگر اعلام کرد که هیچ جزئیاتی از هویت این فرد در اختیار ندارد اما علائم بسیاری از وجود مشکلات روانی در وی وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
مستند نظامی| بمب افکن های حامل بمب اتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفارت آمریکا در قاهره بازداشت یکی از کارمندان خود را تایید کرد



اخبار,اخبار بین الملل,بازداشت کارمند سفارت آمریکا در قاهره


اخبار بین الملل - سفارت آمریکا در قاهره بازداشت یکی از کارمندان خود را تایید کرد

یک منبع امنیتی مصر در این رابطه اعلام کرد: "احمد علیبه" کارمند سفارت آمریکا و مسئول پرونده اسلام سیاسی بود که پس از بازداشت تاکنون اتهامی علیه وی مطرح نشده است.

سفارت آمریکا در قاهره بازداشت یکی از کارمندان محلی خود توسط نیروهای امنیتی مصر را تایید کرد.

به گزارش  مهر به نقل از روسیا الیوم، "مفید الدیک" وابسته رسانه ای و سخنگوی سفارت آمریکا در قاهره بازداشت یکی از کارمندان محلی خود را توسط نیروهای امنیتی مصر تایید کرد.

یک منبع امنیتی مصر در این رابطه اعلام کرد: "احمد علیبه" کارمند سفارت آمریکا و مسئول پرونده اسلام سیاسی بود که پس از بازداشت تاکنون اتهامی علیه وی مطرح نشده است.

وی افزود: احمد علیبه همواره با "خیرت الشاطر" از رهبران و مقامات اخوان المسلمین در تماس بود. وی در جریان مشارکت در راهپیمایی و اقدامات خشونت آمیز در خیابان های الجیزه بازداشت شد و مسئولان امنیتی در حال تحقیق و بازجویی از وی هستند.

خاطرنشان می شود از زمان برکناری محمد مرسی توسط ارتش مصر در ماه جولای 2013 تاکنون روابط قاهره - واشنگتن به تیرگی گرائیده است به طوری که آمریکا بخشی از کمک های نظامی خود را به مصر قطع کرده است.
اخبار  بین الملل - مهر