اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت عوامل انفجار بمب در کوهدشت


فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: عوامل بمب صوتی منفجر شده در فرمانداری شهرستان کوهدشت دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاارن جوان: فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: عوامل بمب صوتی منفجر شده در فرمانداری شهرستان کوهدشت دستگیر شدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: عوامل انفجار نارنجک صوتی در محوطه فرمانداری کوهدشت در ساعت ۲۴ شب دو جوان بودند که توسط سربازان گمنام امام زمان ( عج) شناسایی و با همکاری نیروهای یگان ویژه سریعا” دستگیر و بازداشت و تحقیقات از این دو مجرم ادامه می یابد.

این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته و جو حاکم و فعلی آرام است.

این بمب صوتی ساعت 23 شب گذشته در کنار فرمانداری کوهدشت منفجر شد و باعث شکسته شدن تعدادی از شیشه های فر مانداری شد.



ویدیو مرتبط :
لحظه انفجار بمب در آنکارا - انفجار دو بمب بصورت انتحاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت عامل انفجار مرگبار بمب در کتابفروشی



 عامل انفجار در کتابفروشی خیابان باکری ارومیه بازداشت شده و تحت بازجویی قرار دارد.

به گزارش ایران، سردار ناصر اصلانی فرمانده پلیس آذربایجان غربی افزود: ساعت 12 ظهر پنجشنبه در پی تماس مردم مبنی بر انفجاری در مغازه کتابفروشی در خیابان باکری، مأموران تخصصی و آگاهی در محل حادثه حضور یافته و تحقیقات لازم را به عمل آوردند.

وی در ادامه افزود: این انفجار یک کشته و چهار زخمی برجای گذاشت که زخمی‌ها توسط مردم و اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند.

سردار اصلانی با اشاره به بررسی‌های مأموران آگاهی و تحقیقات میدانی انجام شده، اظهار کرد: فروشنده کتابفروشی صاحب مغازه بوده و شخص مهاجم قبلاً در دادگاه طرح شکایت کرده بود. این اشخاص به مدت 15 سال در دادگستری استان پرونده داشته و اختلافات آنان ادامه‌دار بوده است.

وی در پی اعترافات مرد مهاجم بیان کرد: این شخص سال‌ها پیش از این اتفاق اقدام به تهیه دو نارنجک دستی کرده بود و قصد وی، از بین بردن فرزند فروشنده مغازه به دلیل ممانعت از مصالحه بوده که این امر عملی نشد.

سردار اصلانی گفت: این شخص نقشه شوم خود را ساعت 12 ظهر پنجشنبه در محل کتابفروشی عملی کرده و متأسفانه شاهد اتفاق دلخراش بودیم.وی عامل انفجار را نارنجک دستی دانست و گفت: باقی مانده‌ها و تکه‌های نارنجک دستی در مغازه کشف شده و مأموران در حال بررسی‌های بیشتر هستند.

در این حادثه یک نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند که در این میان وضعیت عمومی دو نفر از مصدومان مطلوب گزارش شده و مصدوم بعدی در مراحل درمان قرار دارد.فرماندارارومیه نیز با تکذیب شایعه در ارتباط با حادثه تلخ انفجار در این شهر گفت: این اتفاق ناشی از اختلافات شخصی بوده است.

پس از انفجار ظهر پنجشنبه در خیابان باکری ارومیه و کشته شدن یک نفر و مجروحیت سه نفر دیگر، عباس حسن‌خانی با بیان اینکه حوالی ظهر پنجشنبه فردی به دنبال اختلافات شخصی با فروشنده یک مغازه در خیابان باکری ارومیه، مواد منفجره دست‌سازی را به این مغازه پرتاب می‌کند، افزود: این حادثه ناشی از یکسری اختلافات شخصی و در  راستای انتقامجویی فردی بوده و هرگونه شایعات دیگر در این زمینه تکذیب می‌شود.

اخبار حوادث  -  ایران