اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت برای آزار و اذیت پیرزن 73 ساله *عکس



بازداشت برای آزار و اذیت پیرزن 73 ساله *عکس
مرد منحرفی که سابقه 2 فقره تجاوز جنسی به پیر زنان را در پرونده خود دارد بار دیگر به اتهام تجاوز به یک پیرزن 73 ساله در پارک مرکزی شهر نیویورک دستگیر شد.

تجاوز جنسی, آزار و اذیت جنسی,اخبار

پلیس فردی به نام  "دیوید آلبرت میشل" را به جرم تجاوز به پیر زن 73دستگیر کرد.او که اصالتاً اهل "ویرجینیای غربی" است و بیشتر عمرش را در زندان سپری کرده است هنوز نه اعتراف کرده و نه وکیلی برگزیده است.پلیس اظهار کرده است: او در حالی دستگیر شد که کارت حافظه  دوربین قربانی را پس از اینکه او را کتک زده و به او تجاوز کرده است،دزدیده بود.سخنگوی پلیس نیویورک افزود:"دیوید آلبرت میشل" فرد بسیار خشن و خطرناکی است.متهم که ظاهری ژولیده دارد و بدنش پوشیده از خالکوبی است هنگامی که به دادگاه برده می شد به سمت خبرنگاران آب دهان پرت می کرد.

 تجاوز جنسی, آزار و اذیت جنسی,اخبار

نیویورک دیلی نیوز؛ شایان ذکر است که سابقه جنایی این متهم به 18 سالگی وی باز می گردد که در یک دزدی پیرزن 87 ساله ای را به قصد کشت کتک زده بود..../جام حوادث


ویدیو مرتبط :
عکس هایی دیدنی از جشن ویژه آزار و اذیت دخترها!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزار و اذیت دختر بچه توسط پیرمرد 72 ساله+عکس



آزار و اذیت دختر بچه توسط پیرمرد 72 ساله

پیرمرد 72 ساله با فریب دختر یکی از وابستگانش در یک مهمانی به وی تجاوز کرد و توسط پلیس دستگیر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پلیس شهر کلرادو روز دوشنبه، پیر مرد 72 ساله ای را که با فریب دادن دختر 14 ساله بزور به او تجاوز جنسی کرده، را دستگیر و بازداشت کرد.

پلیس کلرادو در اوخر ساعت 9:50 دقیقه دوشنبه شب تماسی را در یافت کرد که در آن فرد تماس گیرنده مدعی تجاوز جنسی یک پیرمرد به نام "بابی کادل" در یک مهمانی به یک دختر بچه 14 ساله بود.

به گزارش خبرگزاری کلرادو اسپرینگ آمریکا، بعد از تماس ،پلیس وارد عمل شد و طی تحقیقات صورت گرفته با همکاری بخش جنایات جنسی علیه کودکان ،"کادل" متهم شناخته شده و به جرم سوء استفاده از اعتماد قربانی و تجاوز به زور، راهی بازداشتگاه شد تا در روزهای آتی دادگاه برای تعیین حکم او تشکیل شود .

لازم به ذکر است در غرب مواردی را تجاوز می نامند که شخص مورد تعرض قرار گرفته رضایت نداشته باشد./جام نیوز