اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت برادران معروف «ف» در پارتی شبانه


این سه برادر که هر سه در رشته پرورش اندام و زیبایی اندام مشغول فعالیت هستند در پارتی مختلط شبانه در شهرک غرب تهران دستگیر شدند.

عصر خبر: برادران «ف» شب گذشته در یک پارتی شبانه دستگیر شدند.

این سه برادر که هر سه در رشته پرورش اندام و زیبایی اندام مشغول فعالیت هستند در پارتی مختلط شبانه در شهرک غرب تهران دستگیر شدند.

بنابراین گزارش، این سه برادر که سابقه قهرمانی های متعدد دارند به همراه سایر حاضرین مهمانی شبانه توسط پلیس دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شده اند.

این چند برادر که الگوی جوانان کشور نیز هستند کلاس ها و باشگاه هایی نیز برای آموزش جوانان و علاقه مندان به ورزش و شهرت دارند.

ناگفته نماند به دلیل شهرتی که برای برخی پرورش اندام کاران و همچنین شرکت کنندگان در مسابقات قوی ترین مردان ایجاد می شود شاهد انواع فساد در ایشان و یا بروز جرائم خشن در آن ها هستیم که موجبات مزاحمت برای سایر مردم و شهروندان را فراهم می کند که از جمله میتوان به قتلی که چندی پیش توسط برادران «م» صورت گرفت اشاره کرده که قاتل همچنان متواری است.


ویدیو مرتبط :
پارتی های شبانه تهران؛

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت فوتبالیست معروف در پارتی شبانه



 

 

بنابر اعلام پلیس انگلیس، «استوارت داونینگ» بازیكن باشگاه «لیورپول» این كشور در پی درگیری در یك كلوپ شبانه دستگیر شد. ایسنا: پلیس این بازیكن تیم فوتبال را به اتهام حمله به نامزد سابقش و كتك‌زدن او دستگیر كرد.

پلیس انگلیس پس از اطلاع از وقوع یك درگیری به محل اعزام شد و این بازیكن فوتبال را به همراه نامزد سابقش دستگیر كرد.

به گزارش شاهدان ماجرا، استوارت و نامزد سابقش به همراه دوستانشان به این كلوپ رفته بودند كه نامزد سابق استوارت به سمت یكی از دوستان او رفت و كلماتی را گفت كه باعث عصبانیت استوارت و درگیری میان آن دو شد.

هر دو این افراد برای بررسی‌های بیشتر و تكمیل پرونده به اداره پلیس منتقل شدند..../ایسنا