اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این کودک 19 ماهه می‌تواند بخواند / عکس



 کودک 19 ماهه که بیش از 300 کلمه می‌تواند بخواند تا 50 می‌تواند بشمارد ودارای استعدادهای نهفته ای است.

مادر این پسر بچه باهوش لاتویا با گرفتن فیلمی از پسرش در خانه صحت‌ این امر را به تصویر می‌کشد در فیلمی که ارسال شده است کودک واژه Like را در ابتدا وارونه بدست می گیرد ولی وی پس از چند ثانیه کارت را می‌چرخاند و از روی آن می‌خواند، در حالی که اکثر نوزادان در این سن حدود چند کلمه بیشتر نمی‌توانند صحبت کنند.

اخبار,اخبار گوناگون,این کودک 19 ماهه می‌تواند بخواند

  این پسر بچه باهوش کارتر 19 ماهه ساکن کارولیا شمالی، جهانیان را شگفت زده کرده است مادر وی می‌گوید کارتر تمام آواهای رامی‌شناسد و به درستی تلفظ می‌کند.

پسر او از 12 ماهگی شروع به یادگیری کلمات کرده است و فقط با یکبار دیدن کلمات را به خاطر می‌سپردپس از خواندن 6 کلمه و یادگیری آن پدر و مادر وی به مشاوره مراجعه کردند و پس از آن به نبوغ فرزند خود پی بردند به طوری که الان در سن سه سالگی 300 کلمه را می‌تواند بخواند.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سنگ نوردی کودک 19 ماهه+فیلم ویدیو کلیپ باحال کودک بچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مداد در جمجمه کودک 19 ماهه +عکس


پزشكان آمریكایی موفق شدند با انجام سه عمل جراحی مدادی را كه داخل جمجمه یك دختربچه 19 ماهه فرو رفته بود، بیرون بیاورند.

جام جم آنلاین: پزشكان آمریكایی موفق شدند با انجام سه عمل جراحی مدادی را كه داخل جمجمه یك دختربچه 19 ماهه فرو رفته بود، بیرون بیاورند.

اولیویا اسمیت دختربچه 19 ماهه روز ششم ژانویه در شهر بوستون آمریكا از صندلی اش به زمین افتاد.

والدین اولیویا وی را به بیمارستان برده و درآنجا پزشكان متوجه شدند كه هنگام سقوط كودك یك مداد رنگی داخل جمجمه اش فرو رفته است.

اولیویا خوش شانس بود. دكتر دارنت اورباخ یكی از 50 پزشكی كه در درمان اولیویا شركت داشت، گفت: "اگر از من خواسته می شد كه عكس رادیو گرافی جمجمه یك بیمار را در دست گرفته و با مداد خطی از این سوی مغز به سوی دیگر آن ترسیم كنم بی آنكه خط از مناطق حساس و رگ های خونی مهم عبور كند قطعا با دشواری می توانستن مسیری را بیابم كه كمترین آسیب را به مغز وارد كند".

http://sobbekheir.com/up/images/48/486202.nn3oqte.jpg

وی افزود: مدادی كه داخل جمجمه اولیویا فرو رفته بود به طور معجزه آسایی كمترین آسیبی را به مناطق حساس مغزش وارد نكرده بود.

دختربچه 19 ماهه تحت جراحی قرار گرفت و مداد طی سه عمل از جمجمه اش خارج شد. اولیویا توانست به خانه بازگردد بدون اینكه دچار عواقب بعدی ناشی از فرو رفتن مداد در جمجمه اش شود.

دكتر اورباخ تصریح كرد: با توجه به سن كم كودك ، اطمینان دارم كه حال او به سرعت بهبود یابد.