اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این پرنده روی سر اردوغان نشست!



رییس جمهوری ترکیه هنگام افتتاح یک مسجد، با آزاد کردن تعدادی پرنده، توجهش به محیط زیست را به نمایش گذاشت.

رییس جمهوری ترکیه هنگام افتتاح یک مسجد، با آزاد کردن تعدادی پرنده، توجهش به محیط زیست را به نمایش گذاشت، اما نشستن یکی از پرنده ها روی سر اردوغان، سوژه عکاسان حاضر در محل شد.
 
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به گفته روزنامه «حریت دیلی نیوز» چاپ ترکیه، پس از افتتاح مسجد در ایالت ریزه، یکی از پرندگان ترجیح داد که بر روی سر رجب طیب اردوغان فرود آید.

 

اخبار,اخبار بین الملل,اردوغان

 

ایالت ریزه که مشرف به دریای سیاه است، زادگاه پدر اردوغان است؛ از این رو وی قبل از آزاد کردن پرندگان، به باغ روبروی مسجد اهتمام ویژه ای از خود نشان داد.

بنا به روزنامه «تودی زمان»، اردوغان خواست تا هنگام گشودن قفس پرندگان، از وی تصویربرداری شود که به گفته خودش «همگان ببینند که چقدر ما به محیط زیست توجه داریم».


اخبار بین الملل - تابناک


ویدیو مرتبط :
اردوغان با شعار حجاب در ترکیه بر سر کار آمد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرنده ای که روی سر اردوغان نشست +عکس


رئیس جمهور ترکیه همزمان با افتتاح یک مسجد در استان ریزه، برای نمایش حمایتش از جانوران و محیط زیست تعدادی پرنده را از یک پارک وحش آزاد کرد، اما یکی از پرندگان آزاد شده از قفس، به جای پرواز ترجیح داد روی سر اردوغان بنشیند.

 
 
 
 
 صبح بخیر: رئیس جمهور ترکیه همزمان با افتتاح یک مسجد در استان ریزه، برای نمایش حمایتش از جانوران و محیط زیست تعدادی پرنده را از یک پارک وحش آزاد کرد، اما یکی از پرندگان آزاد شده از قفس، به جای پرواز ترجیح داد روی سر اردوغان بنشیند.

پرنده ای که روی سر اردوغان نشست +عکس

پرنده ای که روی سر اردوغان نشست +عکس