اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایمان مبعلی: کوه انگیزه هستم


ایمان مبعلی می‌گوید که از طرف پرسپولیس و استقلال با او صحبت‌هایی انجام شده اما جنبه رسمی نداشته است.  فارس: صحبت‌های پرسپولیس و استقلال با من رسمی نبوده است/ کوه انگیزه هستم

 ایمان مبعلی که در پایان نیم فصل لیگ برتر امارات از الشارجه امارات جدا شد، درحال مذاکره با برخی از تیم‌های لیگ برتر است.


چرا خبری از ایمان مبعلی نیست؟

دلیلش را نمی‌دانم، شاید به این خاطر که زیاد در ایران حضور نداشتم.

 چه طور شد که در نیم فصل دوم به فوتبال ایران برنگشتی؟

اتفاقا بلافاصله با یکی از تیم‌های ایران مذاکره کردم اما قانون اجازه نداد در ایران بازی کنم. همیشه در مورد انتقال بازیکنان به تیم‌های دیگر حرف و حدیث زیاد است اما برای من چیزی مهم است که در دفتر مدیریت یک باشگاه انجام شود. این هفته تصمیمم را می‌گیرم چون دوست دارم با تیم جدیدم زود تمرین کنم. 3 ماه تمرین کردن به صورت اختصاصی خیلی سخت بود. پژمان نوری نیز شرایط من را داشت اما او در تیم ملی تمرین می‌کرد ولی برایم سؤالی بوجود آمده است.

چه سؤالی؟

در نیم فصل دوم سال قبل که در استقلال بودم، آنقدر خوب کار کردم که چند تیم اماراتی من را می‌خواستند. حتی در شارجه که بودم، یکی دو تیم برای فصل آینده با من صحبت کردند اما در همان زمان دچار مصدومیت شدم که حتی بیشتر از 40 روز هم نکشید. سؤال اینجاست که انگار چندین سال از فوتبال ایران دور بودم و کسی سراغم را نگرفت.

 یعنی از پرسپولیس پیشنهاد نداشتی؟

من هنوز 30 سالم است و کوه انگیزه هستم. پرسپولیس با من صحبت کرده ولی همانطور که گفتم تا در دفتر مدیرعامل حرف نزنم برایم جنبه رسمی ندارد. از استقلال هم به همین شکل پیشنهاد داشتم اما رسمی نبود.

با این نقل و انتقالات و نفراتی که پرسپولیس، استقلال و سپاهان به خدمت گرفته‌اند چه تیمی مدعی خواهد بود؟

سپاهان این پتانسیل را دارد که دوباره مدعی باشد اما استقلال و پرسپولیس با این یارگیری هم مدعی هستند، پرسپولیس با نفراتی که به خدمت گرفت توقعات را خیلی بالا برده و اگر این تیم در یکی دو بازی نتیجه نگیرد شرایط روحی آنها خیلی سخت خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
ایمان مبعلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلایل پیوستن ایمان مبعلی به استقلال/ قرارداد با صنعتی امروز لغو می‌شود



اخبار ,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - دلایل پیوستن ایمان مبعلی به استقلال/ قرارداد با صنعتی امروز لغو می‌شود
قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی دلیل موافقت با جدایی ایمان مبعلی از این تیم و پیوستنش به استقلال تهران را مباحث ملی دانست و برای این بازیکن به همراه تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جدایی ایمان مبعلی از تیم صنعتی خوزستان و پیوستن آن به تیم استقلال تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: نشست هیات مدیره باشگاه استقلال صنعتی خوزستان عصر سه‌شنبه برگزار شد و حاضران با جدایی ایمان مبعلی از تیم فوتبال این باشگاه و پیوستنش به تیم استقلال تهران موافقت کردند.

 

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه قرارداد مبعلی فسخ می‌شود، اضافه کرد: آرزو می‌کنم ایمان مبعلی بتواند برای استقلال بازیکن موثری باشد و به موفقیت‌های این تیم کمک کند.

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی همچنین افزود: مبعلی 2 ماه دیگر با ما قرارداد داشت و جدایی‌اش از صنعتی خوزستان، هیچ سودی مالی برای‌مان تداشت.

 

وی در مورد اینکه با جدایی مبعلی، استقلال صنعتی متضرر نمی‌شود، تاکید کرد: نه مشکلی پیش نمی‌آید. ضمن اینکه به امید خدا تیم در لیگ برتر می‌ماند و باید برای موفقیت در فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم.

 

پورکیانی در پایان گفت: باشگاه صنعتی خوزستان یک کار ملی انجام داد و به خاطر موفقیت استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که نماینده فوتبال ایران در آن رقابتها است، حاضر به جدایی مبعلی و پیوستنش به این تیم تهرانی شد.

اخبار ورزشی - مهر