اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران اجازه دهد به زن محکوم به سنگسار...



 

ایران اجازه دهد به زن محکوم به سنگسار...

 

رئیس جمهور برزیل: ایران اجازه دهد به زن محکوم به سنگسار پناهندگی می دهیم

من به قوانین داخلی ایران احترام می گذارم اما اگر دوستی من با رئیس جمهور و ملت ایران معنی دار باشد و اگر این زن باعث ناراحتی و ناخرسندی شده است ما می توانیم میزبان این فرد در برزیل باشیم.

برزیل پیشنهاد داد به یک زن ایرانی 43 ساله محکوم به سنگسار ، پناهندگی بدهد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی برزیل، "لولا دا سیلوا" رئیس جمهور برزیل پیشنهاد داد کشورش به زن ایرانی 43 محکوم به سنگسار، پناهندگی بدهد.

رئیس جمهور برزیل در میتینگ انتخاباتی در منطقه "کوریتیبا" در جنوب این کشور گفت: به دوستم احمدی نژاد، رهبر و دولت ایران می گویم و از آنها می خواهم که به برزیل اجازه بدهند به این زن، پناهندگی بدهد.

وی افزود:  من به قوانین داخلی ایران احترام می گذارم اما اگر دوستی من با رئیس جمهور و ملت ایران معنی دار باشد و اگر این زن باعث ناراحتی و ناخرسندی شده است ما می توانیم میزبان این فرد در برزیل باشیم.

سکینه محمدی آشتیانی 43 ساله در 15 ماه می 2006  به جرم رابطه غیرمشروع، به سنگسار محکوم شد. این حکم در سال 2007 نیز در دادگاه عالی ایران تایید شد اما مدتی است رسانه های خارجی به این موضوع می پردازند و خواستار منع اجرای این حکم می شوند.

در ماه ژوئیه گذشته نیز مقامات ایرانی اعلام کردند اجرای حکم سنگسار این فرد را معلق کرده اند.

برزیل به عنوان یکی از اعضای غیردائم شورای امنیت سازمان ملل متحد در اوایل سال جاری به همراه ترکیه میانجیگری را در موضوع هسته ای ایران داشتند که منجر به صدور بیانیه تهران درباره تبادل سوخت هسته ای شد...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
داعش زن سوری را سنگسار كرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تكواندوكار زن ایران ازگردونه رقابت‌ها حذف شد



 

 

 

تكواندوكار زن ایران ازگردونه رقابت‌ها حذف شد

 

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از سنگاپور/

تكواندوكار زن ایران از گردونه رقابت‌ها حذف شد

تنها نماینده زن تكواندو ایران در نخستین دوره المپیك نوجوانان سنگاپور از گردونه رقابت‌ها كنار رفت.

 مریم شیرجهانی در وزن 44- كیلوگرم در میان 10 تكواندوكار در دور اول به مصاف نماینده تركیه رفت و با نتیجه 11 بر صفر تن به شكست داد تا از دور مسابقات حذف شود.

شیرجهانی در مسابقات سهمیه المپیك سال گذشته در مكزیك به مدال نقره دست یافت و به دنبال آن در رقابت های جهانی مقام سوم را از آن خود كرد.

محمد سلیمانی در وزن 48- كیلوگرم دیگر نماینده ایران است كه امروز دور نخست با حریفی از ازبكستان مبارزه می كند و سپس برنده دیدار تكواندوكاران آلمان و آمریكا را پیش رو خواهد داشت. تكواندوكار رژیم اشغالگر قدس در این وزن و آنسوی جدول حضور دارد. در این وزن 8 تكواندوكار وزن كشی كردند.