اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایده‌ جدید اپل برای هدفون +عکس


نکته‌ی جالب درباره‌ی هدفون اپل، استفاده از سیم‌های آهنربایی در آن است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شنیده‌ایم که قرار است نسل بعدی آیفون‌های اپل، یک صفحه نمایش OLED داشته باشد، دوربین‌اش دوتایی است و بیرون نزده و بدنه‌اش هم باریک‌تر است. حتی شایعه‌ها خبر از حذف جک هدفون روی آیفون 7 داده‌اند. اپل هم چند روز پیش ایده‌ای را ثبت کرده است که هدفونی هیبریدی را نشان می‌دهد؛ این هدفون هم بی‌سیم و هم با سیم کار می‌کند.

ایده‌ی جدید اپل برای هدفون

هدفونی که اپل ایده‌اش را ثبت کرده، "هدفون قابل جدا شدن بی‌سیم” نام‌گذاری شده. این هدفون می‌توان سیگنال‌های صوتی را هم از داخل یک سیم معمولی و هم از طریق فرکانس‌های بی‌سیم (مثل بلوتوث) انتقال دهد.

طراحی اصلی اپل برای این هدفون چندان هم عجیب نیست. این هدفون یک جفت گوشی دارد که از طریق یک سیم اصلی به هم متصل شده‌اند. در حالی که گوشی‌ها می‌توانند به‌صورت بی‌سیم کار کنند، ‌سیم اصلی که هدست‌ها را به هم متصل کرده است، می‌تواند به یک سیم دیگر هم متصل شود. این سیم سوم را می‌توان به دستگاه‌های مختلف متصل کرد و صدا را از طریق سیم شنید.

ایده‌ی جدید اپل برای هدفون

نکته‌ی جالب درباره‌ی هدفون اپل، استفاده از سیم‌های آهنربایی در آن است. اتصالات سیم‌های هدفون اپل با استفاده مگنت‌هایی و به راحتی به یکدیگر متصل می‌شوند. مثل اپل واچ، شارژ این هدفون هم با استفاده از همین سیم‌های آهنربایی‌اش انجام می‌شود.


ویدیو مرتبط :
هدفون جدید اپل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی از شاهکار متفاوت اپل


کانسپت از آیفون اپل.

هوای آفتابی