اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایجاد ۲ رشته تحصیلی جدید ویژه زندانیان



اخبار,اخبار اچتماعی,رشته تحصیلی

سال تحصیلی جدید در زندان ها رسما آغاز شد.

سال تحصیلی مددجویان زندان های تهران رسما آغاز شد. خزایی رئیس مرکز علمی کاربردی بعثت ۳ ندامتگاه قزلحصار در مراسم آغاز سال تحصیلی گفت: اصلاح و هدایت مددجو در محیط زندان برای ما ارزشمند است که در آغاز سال جدید با بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی با نشر و ترویج علم و دانش  راه هدایت و سعادت مددجویان را هموار کنیم.

وی در مورد مقطع دبیرستان گفت: با آغاز سال تحصیلی جاری ۱۰۰ مددجو به دانش پژوهان هنرستان شهید نامجو افزایش یافته و در حال حاضر ۲۰۰ مددجو مشغول تحصیل هستند.

رئیس مرکز علمی کاربردی بعثت ۳ ندامتگاه قزلحصار گفت: برای اولین بار در سطح زندان های کشور دورشته کارشناسی مهندسی مکانیک خودرو و حسابداری مالی به استعداد ۷۳ نفر از مددجویان سال جدید تحصیلی را آغاز کردند که این آمار در سطح زندان های کشور بی نظیر است.

اخبار اجتماعی - مهر


ویدیو مرتبط :
GMAT استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت حاوی نکات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایجاد رشته رگولاتوری در دانشگاه‌ها



 

 

 

رشته رگولاتوری

 

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد: موافقت‌نامه‌هایی با دانشگاه‌های كشور در زمینه راه‌اندازی رشته رگولاتوری امضا شده است.

به گزارش  ایسنا، دكتر محمد كرم‌پور ـ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام مطلب فوق گفت:رگولاتوری در تمامی عرصه‌ها گسترده است به نحوی كه با ایجاد رشته‌ای تحت این عنوان در دانشگاه‌های كشور می توان در جهت نظام دهی و نظام بخشی قوانین و مقررات در تمامی حوزه‌ها حركت كرد.

وی افزود: نهاد رگولاتور یا مقررات گذار را برای سایر حوزه‌ها و بخش‌های اقتصادی همانند برق و انرژی نیز نیاز داریم كه امیدواریم این نهاد موثر و مهم برای سایر بخش‌ها نیز تشكیل شود.

دكتر كرم پور با اشاره به ضرورت ایجاد رشته دانشگاهی و تخصصی « رگولاتوری» یا سامان بخشی مقررات گفت: با ایجاد رشته رگولاتوری در دانشگاه‌ها می‌توان در مسیر توسعه كشور نظم دهی خاصی برقرار كرد..../تحلیل:عصرایران