اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایجاد ظرفیت جدید برای غیردولتیها/ کاهش پذیرش دانشجو در برخی واحدهای پیام نور



اخبار ,اخبار دانشگاه ,ظرفیت جدید برای غیردولتیها

 

اخبار دانشگاه - یک مقام مسئول وزارت علوم خبر داد:
ایجاد ظرفیت جدید برای غیردولتیها/ کاهش پذیرش دانشجو در برخی واحدهای پیام نور

مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم از سیاستهای کاهشی و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاههای پولی از جمله پیام نور و غیردولتیها، خبر داد.

حسین حسینی در گفتگو با مهر در این باره خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاههای کشور نسبت به سال گذشته تغییر خاصی نکرده است.

وی از ایجاد ظرفیتهای جدید برای غیردولتیها خبر داد و افزود: شورای گسترش آموزش عالی، برای سال تحصیلی آینده مجوز ایجاد ظرفیتهای جدید را برای مقطع ارشد غیردولتیها صادر کرد.

این مقام مسئول وزارت علوم با اشاره به یک تصمیم جدید این وزارتخانه درباره کاهش ظرفیتهای ارشد، گفت: ظرفیت برخی واحدهای پیام نور و غیردولتی که میزان پذیرش دانشجوهایشان با هیأت علمی تناسبی ندارد کاهش یافت.

مدیر کل دفتر گسترش، تاکید کرد که این سیاست شامل حال دانشگاههای دولتی به علت شرایط مناسب، نمی شود.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
روز دانشجو در مریوان/ دانشگاه پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام‌نور



 

 

 

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام‌نور

 

در مقطع كارشناسی حدود 30 نفر در رشته‌های علوم انسانی و 35 نفر در رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی پذیرش می‌شوند.

فارس: معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور ظرفیت پذیرش دانشجوی دوره فراگیر دانشگاه پیام‌نور را اعلام كرد.

عبدالله معتمدی معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام آزمون‌های دوره‌های جدید فراگیر دانشگاه پیام‌نور در سال 89 در مقطع كارشناسی از 8 دی‌ماه آغاز می‌شود و تا 15 دی‌ماه ادامه دارد.

وی درباره ظرفیت پذیرش دانشجوی در دوره جدید فراگیر دانشگاه پیام‌نور گفت: در مقطع كارشناسی حدود 30 نفر در رشته‌های علوم انسانی و 35 نفر در رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی پذیرش می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور با بیان اینكه ظرفیت پذیرش دانشجوی دوره فراگیر نسبت به سال قبل تغییر چندانی نداشته است، افزود: 25 رشته محل در دوره جدید پذیرش دانشجوی دوره فراگیر در نظر گرفته شده است.

وی درباره ظرفیت پذیرش دانشجوی كارشناسی‌ارشد در دوره فراگیر دانشگاه پیام‌نور گفت: بین 15 تا 25 نفر در هر رشته محل در دوره جدید پذیرش دانشجوی فراگیر كارشناسی‌ارشد پذیرش می‌شوند...../تحلیل:عصرایران