اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اکران خصوصی «آآآدت نمی‌کنیم»


مراسم اکران فیلم «آآآدت نمی‌کنیم» در پردیس سینمایی چارسو با حضور عوامل فیلم، هنرمندان سینما و مخاطبان برگزار شد.

خبرگزاری صبا: مراسم اکران فیلم «آآآدت نمی‌کنیم» در پردیس سینمایی چارسو با حضور عوامل فیلم، هنرمندان سینما و مخاطبان برگزار شد.

در این مراسم عوامل فیلم و هنرمندان سینما یکی پس از دیگری به روی فرش قرمز آمده و پوستر فیلم «آآآدت نمی کنیم» را امضا کردند و عکاسان نیز که تعداد زیادی سالن را پر کرده بودند این صحنه ها را به ثبت رساندند.

اکران خصوصی «آآآدت نمی‌کنیم» برگزار شد

بعد از اتمام این بخش، مراسم اهدای جوایز کسانی که از طریق سایت بلیط این فیلم را خریداری کرده بودند، انجام شد که به قید قرعه جوایزی به آن‌ها اهدا کردند.

پس از اهدای جوایز حاضرین به سالن نمایش دعوت شدند و بعد از صحبت‌های ابراهیمیان مبنی بر تشکر از حضور آن‌ها، فیلم نمایش داده شد.

پس از اهدای جوایز حاضرین به سالن نمایش دعوت شدند و بعد از صحبت‌های ابراهیمیان مبنی بر تشکر از حضور آن‌ها، فیلم نمایش داده شد.

در این مراسم هنرمندانی چون محمدرضا فروتن،حمیدرضا آذرنگ، ساره بیات، اندیشه فولادوند، بیتا فرهی، سروش صحت، اکتای براهنی، مجیدمظفری، حمید نعمت‌الله، محمود کلاری، حمیدرضا پگاه، علیرضا برازنده، نازنین بیاتی، نسیم ادبی، سعید سهیلی و شیرین یزدانبخش حضور داشتند.

گفتنی است؛ «عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری است که در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت


ویدیو مرتبط :
اکران خصوصی پدر آن دیگری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میترا حجار، رامبد جوان و همسرش در یک اکران خصوصی/عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

میترا حجار، رامبد جوان و همسرش در یک اکران خصوصی/عکس

فیلم سینمایی «نارنجی پوش» داریوش مهرجویی با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون به نفع کودکان نیازمند در تالار ایوان شمس روی پرده رفت.این نمایش خصوصی با هدف حمایت از دانش آموزان با استعداد نیازمند تحت حمایت بنیاد کودک برگزار شد و عواید حاصل از این اکران به این دانش آموزان اهدا می‌شود./24 آنلاین


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب