اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ايران به عنوان عضوهيات مديره يونيدو انتخاب شد



 

وين - ايران براي يک دوره چهار ساله ، به عنوان عضو هيات مديره سازمان توسعه صنعتي ملل متحد (يونيدو) انتخاب شد.

 

نشست دو سالانه کنفرانس عمومي يونيدو که بالاترين مرجع تصميم گيري است ، روز دوشنبه با شرکت نزديک به يک هزار شرکت کننده از بيش از 140 کشور جهان و با بيش از 40رييس جمهوري، نخست وزير و وزراي صنايع و همچنين سازمان هاي تخصصي و نهادهاي غيردولتي به رياست جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.

 

"علي اصغر سلطانيه" سفير و نماينده دائمي ايران در سازمان ملل و ديگر سازمان هاي بين المللي ، به عنوان رييس اين کنفرانس پنج روزه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در وين گفت: در آخرين روز کاري اين کنفرانس ، قطعنامه هايي درباره برنامه ها و پروژه هاي صنعتي کشورهاي عضو به تصويب رسيد.

 

سفير ايران افزود: ايران با اجماع ، به عنوان يکي از اعضاي هيات مديره يونيدو به مدت چهار سال انتخاب شد.

 

سلطانيه گفت: اين کنفرانس با تاکيد بر صنايع سبز ، انرژي هاي تجديد پذير و ايجاد زيربناهاي صنعتي در راستاي مبارزه با فقر زدايي در کشورهاي جهان و با برگزاري نمايشگاه هايي از کشورهاي مختلف جهان از جمله جمهوري اسلامي ايران ، پس از يک هفته به کار خود پايان داد.

 

 

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
پاسخ شبهه "انتخاب عمر اجماع مردم بود نه انتخاب ابوبکر"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهارمين نشست مقامات کنسولي ايران وچين درپکن



پکن - چهارمين نشست مقامات کنسولي ايران و چين با حضور مقاماتي از وزارت خانه هاي امور خارجه دوکشور در پکن برگزار شد.به گزارش روز جمعه ايرنا ، در اين نشست " سيد حسين ميرفخار " مدير کل کنسولي وزارت امور خارجه ايران و " سون تائو " معاون وزير خارجه چين و " وي وي " مدير کل کنسولي وزارت خارجه چين درباره راههاي توسعه و گسترش همکاري هاي کنسولي ايران و چين و رفع برخي موانع و مشکلات بحث و تبادل نظر مي کنند.

ارايه تسهيلات کنسولي به اتباع دوکشور،فراهم کردن آزادي وتبادل زندانيان دوکشور،صيانت از حقوق اتباع دوکشور ازجمله موضوعاتي است که دراين نشست يک روزه مطرح ومورد بررسي قرار مي گيرد.