اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولاند: ما علیه تروریسم هستیم نه دین


رئیس‌جمهوری فرانسه امروز (جمعه) در سخنانی عنوان داشت: حملات پاریس بر خلاف اسلام و ارزش‌های آن است و ما علیه تروریسم هستیم نه علیه دین.

ایسنا: فرانسوا اولاند،‌ رئیس جمهوری فرانسه خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیمی میان حملات پاریس و عملیات مبارزه با تررویسم در بلژیک وجود ندارد.

وی عنوان داشت: حملات پاریس بر خلاف اسلام و ارزش‌های آن است و ما علیه تروریسم هستیم نه علیه دین. تدابیر جدیدی نیز برای مبارزه با تروریسم به کار گرفته خواهد شد.

اولاند با بیان این که فرانسه کشور آزادی و تنوع فرهنگی باقی خواهد ماند، گفت: در تمامی سطوح برای حمایت از امنیت ملی خود در مقابل خطر ترویسم عمل می‌کنیم و با کشورهای همسایه برای مقابله با تروریسم همکاری می‌کنیم.

فرانسوا اولاند همچنین تصریح کرد: تروریست‌ها در برخی از مناطق لیبی تهدیدی برای منطقه به شمار می‌آیند.

رئیس جمهوری فرانسه با تاکید بر این که این کشور به حمایت خود از مخالفان "میانه‌رو" در سوریه ادامه می‌دهد، تصریح کرد: برای رسیدن به مرحله انتقالی در سوریه که به درگیری‌ها پایان دهد، تلاش می‌کنیم.

وی درخصوص صلح خاورمیانه نیز گفت: هیچ جایگزینی برای صلح میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
تظاهرات علیه تروریسم در تونس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولاند: بدون انگلیس هم در هر گونه اقدام نظامی علیه سوریه شرکت می‌کنیم



اقدام نظامی علیه سوریه

اولاند: بدون انگلیس هم در هر گونه اقدام نظامی علیه سوریه شرکت می‌کنیم

رئیس جمهور فرانسه گفت که این کشور در اقدام نظامی علیه سوریه حتی بدون انگلیس هم شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور فرانسه گفت که پاریس بدون انگلیس هم در اقدام نظامی علیه سوریه شرکت خواهد کرد.

اولاند گفت: حمله شیمیایی در سوریه بدون مجازات نخواهد ماند و این اقدام متوجه دولت سوریه است.
وی همچنین حمله نظامی علیه سوریه را تا قبل از چهارشنبه بعید ندانست.

رئیس جمهور فرانسه همچنین در ادامه گفت: تمام گزینه‌ها درباره سوریه بر روی میز است و ما آماده‌ایم با دیگر متحدانمان در این باره همکاری کنیم./فارس