اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اوباما خواستار رای گیری مجدد در مجلس نمایندگان شد



رای گیری مجدد در مجلس آمریكا ,رئیس جمهور آمریکا

اوباما خواستار رای گیری مجدد در مجلس نمایندگان شد

رئیس جمهور آمریکا از جان بوئنر رئیس مجلس نمایندگان این کشور خواست برای پایان دادن به تعطیلی دولت رای گیری شود.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر ، باراک اوباما در آژانس مدیریت فوریتهای فدرال گفت: من اواخر هفته شنیدم کنگره ظرفیت پایان دادن به این تعطیلی را ندارد اما حقیقت این است هم اکنون در مجلس نمایندگان رای کافی جمهوریخواهان و دموکراتها برای پایان دادن فوری و بدون شرط به این تعطیلی وجود دارد.

 

مجلس نمایندگان امروز باید رای گیری کند. اگر جمهوریخواهان و بوئنر رئیس مجلس نمایندگان می گویند رای کافی وجود ندارد باید آنرا ثابت کنند. اجازه دهید لایحه (بودجه) به صحن مجلس برود سپس ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

اعضای کنگره می توانند تصمیم بگیرند می خواهند دولت را تعطیل کنند یا خیر. گمان قوی من این است که رای کافی در مجلس نمایندگان وجود دارد و علت این که بوئنر رئیس مجلس نمایندگان نمی خواهد خواستار رای گیری شود این است که ظاهرا نمی خواهد در حال حاضر بدون رسیدن به امتیازاتی که ربطی به بودجه ندارد، پایان تعطیلی دولت را ببیند.


باراک اوباما گفت: مردم آمریکا می خواهند دولت کار کند و دلیلی برای تعطیلی به خاطر مذاکراتی که بوئنر بدنبال آن است وجود ندارد. رای گیری کنید. همین الان رای گیری کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.


اوباما گفت: بودجه را تصویب کنید و به تعطیلی دولت پایان دهید. صورتحساب ما را پرداخت کنید و مانع از تعطیلی اقتصادی شوید. زمانی که این اتفاق بیافتد ، من حاضرم با جمهوریخواهان درباره همه موضوعات گفتگو کنم.

 

ما چگونه می توانیم کار ایجاد کنیم؟ ما چگونه می توانیم رشد اقتصادی داشته باشیم؟ ما چگونه می توانیم تولید را تقویت کنیم؟ ما چگونه می توانیم اطمینان یابیم کودکان ما از بهترین آموزش برخوردارند؟ همه این موضوعات بر روی میز قرار دارد. من مایلم درباره مراقبت پزشکی ، سیاست انرژی و وضعیت مالی با جمهوریخواهان گفتگو کنم. ما می توانیم گفتگو کنیم اما نباید به همه مردم به خاطر یک تفکر آسیب وارد کنیم./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت و نتایج آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایندگان مجلس خواستار محاکمه و اعدام موسوی و کروبی شدند!!



 

 

 

نمایندگان مجلس خواستار محاکمه و اعدام موسوی و کروبی شدند

 

جمع کثیری از نمایندگان مجلس در محکومیت اقدامات و تحرکات فتنه گران در کشور با تجمع مقابل تریبون مجلس خواستار اعدام موسوی و کروبی به عنوان عاملان حادثه دیروز شدند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز سه شنبه مجلس طی نطقی اقدامات  گمراهان فتنه گر در کشاندن مردم به خیابانها را محکوم کرد.

نمایندگان مجلس در اثنای سخنانی لاریجانی از جای خود برخواسته و شعار "مرگ بر موسوی، کروبی و خاتمی" سر دادند.

نمایندگان همچنین شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق را هم سر دادند.

لاریجانی در بخشی از سخنرانی خود از کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، شوراها و امور داخلی، اصل 90 قانون اساسی، فرهنگی، قضایی و حقوقی مجلس خواست تا با تشکیل کمیته ای در اسرع وقت ابعاد فتنه و مسیر آن بررسی شده و گزارشی به مجلس ارائه دهند که با این جریان چگونه باید برخورد کرد.

پس از اتمام نطق لاریجانی اکثریت نمایندگان با حضور در جلوی تریبون مجلس به گرد هم حلقه زده و شعار "مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی" را سر دادند.

آنها در شعارهای دیگری خواستار اعدام موسوی و کروبی شده و در حقیقت پاسخ خود را به درخواست رئیس مجلس برای ارائه راهکار از سوی نمایندگان برای برخورد با فتنه‌گران در همین جلسه ارائه کردند.

این نمایندگان در پایان شعار ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای سر دادند....../تحلیل:عصرایران