اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انگلیس تحریم ایران را افزایش داد



اخبار,انگلیس تحریم ایران


اخبار سیاست خارجی - انگلیس تحریم ایران را افزایش داد

پایگاه اینترنتی وزارت خزانه داری انگلیس اعلام کرد: لندن ، دانشگاه صنعتی شریف و شرکت سورینت را در فهرست تحریم های خود قرار داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در اطلاعیه وزارت خزانه داری انگلیس آمده است، شرکت سورینت در نقل و انتقال مالی معاملات نفتی ایران که توسط وزارت نفت این کشور انجام می شد ، دخالت داشته است.

درپی امضای توافق نامه موقت ایران و 1+5 در خصوص توقف تحریمهای یکجانبه بر ضد ایران ،امریکا و انگلیس شرکت ها و اشخاص حقیقی را در ارتباط با ایران تحریم کرده اند، مساله ای که به منزله نقض این توافق است.

 

اخبار سیاست خارجی - واحدمرکزی خبر

 


ویدیو مرتبط :
گزارشگر بی بی سی : تحریم کنندگان ایران در حال چشیدن آثار تحریم نفت ایران هستند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آژانس بین‌المللی انرژی:تحریم ایران قیمت نفت را به شدت افزایش خواهد داد



 

 

آژانس بین‌المللی انرژی:تحریم ایران قیمت نفت را به شدت افزایش خواهد داد

 

آژانس بین المللی انرژی اعلام كرد كه اگر تحریم های جهانی شدیدی علیه ایران اعمال شود قیمت نفت به شدت افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آژانس بین المللی انرژی روز سه شنبه در عین حال كه كارآمدی تحریم های احتمالی اتحادیه اروپا را علیه ایران زیر سوال می برد، گفت: یك تحریم جهانی گسترده تر و یا محدودیت های دامنه دارتر در زمینه تعاملات با بانك مركزی ایران می تواند به افزایش قابل توجه قیمت نفت خام بینجامد اما می تواند به نحو موثرتری درآمدهای ایران را محدود كند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این آژانس اعلام كرد كه تحریم های شدیدتر اتحادیه اروپا پالایش گران مدیترانه را مجبور می كند كه با قیمت بالاتر نفت خام از عربستان، عراق و روسیه روبه رو شوند و این آن ها را تحت فشارهای رقابت تری بیش تری قرار می دهد زیرا خریداران آسیایی نفت بیش تری را با قیمت كم تری از ایران دریافت می كنند.

آژانس بین المللی انرژی در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد كه تحریم های شدیدتر ممكن است باعث شود ظرفیت تولید نفت ایران روزانه ۸۹۰ هزار شبكه كاهش پیدا كند و تا سال ۲۰۱۶ به زیر ۳ میلیون بشكه در روز برسد..... /  خبرگزارى ایسنا