اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انهدام باند گرگ های مخوف در مشهد/ اعتراف پنج سارق به سرقت های خشن



 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: باند خشن گرگ های مخوف در مشهد شناسایی و منهدم شد.

 حسین بیدمشکی  اظهار داشت: ماموران پلیس مشهد از چندی قبل در جریان ارتکاب سرقت های خشن اعضای یک باند در این شهر قرار گرفتند. سارقان نقاب پوش که با چاقو و قمه به طعمه های خود حمله می کردند،خود را گرگ معرفی و با ضرب و شتم و مجروح کردن مالباخته سرقت انجام می دادند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تیم های ویزه پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و سرانجام روز گذشته 5 عضو باند سرقت های مخوف گرگ ها در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته جانشین رئیس پلیس خراسان رضوی متهمان در بازجویی های اولیه به 9 فقره سرقت به شیوه تخریب و مجروح کردن متهم اعتراف کردند.

بیدمشکی تاکید کرد: تحقیقات از این متهمان ادامه دارد و به زودی جزئیات جرایم متهمان اعلام می شود.

 

 اخبار  حوادث  - میزان


ویدیو مرتبط :
انهدام باند مخوف سرقت مسلحانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام باند زورگیران خشن در مشهد/ سرقت در خیابان‌های خلوت با تهدید چاقو



اخبار,اخبار حوادث , زورگیری

 

اخبار حوادث - انهدام باند زورگیران خشن در مشهد/ سرقت در خیابان‌های خلوت با تهدید چاقو

سه سارق خشن که اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کردند توسط پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی دستگیر شدند.

سرهنگ صارمی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان بینالود از وقوع یک زورگیری خبر داد و در تشریح ماجرا برای کارآگاهان پلیس گفت: با دوچرخه در مسیر شاندیز به مشهد در حال حرکت بودم که ناگهان یک موتورسیکلت با سه سرنشین به من نزدیک شده و پس از توقف با تهدید چاقو تلفن همراه به همراه حافظه و یک عدد دستگاه پخش موزیک را از من گرفتند و به سرعت از محل متواری شدند.

سرهنگ صارمی افزود: ماموران پلیس آگاهی بلافاصله تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری این سه مجرم آغاز کردند.

وی افزود: در ادامه با استفاده از چهره نگاری و شناسایی پلاک موتورسیکلت، پلیس موفق شد در اقدامی غافلگیرانه یکی از افراد این باند سه نفره به نام "فرشید" را دستگیر و به کلانتری منتقل کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود خاطر نشان کرد: در بازجویی‌های فنی پلیس، این مجرم به همدستی با دو نفر دیگر در زورگیری اعتراف کرد که دو همدست او طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران