اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار نارنجک در پارلمان کوزوو


یک نارنجک گاز اشک‌آور امروز در پارلمان کوزوو منفجر شد.

خبرگزاری ایسنا: انفجار یک گاز اشک‌آور در پارلمان کوزوو موجب خروج تمامی نمایندگان از سالن شد.

ساموئل ژبوگار، رئیس دفتر اتحادیه اروپا در کوزوو، که در جلسه امروز پارلمان حضور داشت بر اثر انفجار گاز اشک‌آور از حال رفت. یک نماینده دیگر نیز تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت.

در حالی که یکی از نمایندگان ائتلاف در قدرت در حال سخنرانی بود، یک معترض این نارنجک را پرتاب کرد.

عصمت بچیری، دبیرکل حزب اتحادیه دموکراتیک کوزوو با رد استفاده از گاز اشک‌آور، این اقدام را روشی غیردموکراتیک خواند.


ویدیو مرتبط :
درگیری در پارلمان کوزوو | ویدئو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده زن پارلمان لیبی با خود نارنجک حمل می کند



نماینده زن کنگره ملی لیبی, نارنجک


نماینده زن پارلمان لیبی با خود نارنجک حمل می کند

یک نماینده زن پارلمان لیبی اعتراف کرد که برای حفاظت از جانش همواره نارنجکی با خود حمل می کند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، شورای محلی (شهرداری) شهر طرابلس در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت: دیروز چهارشنبه زمانی که خانم «سعاد سلطان» یکی از نمایندگان زن کنگره ملی لیبی قصد داشت به جلسه شورای شهر وارد شود، کیف دستی وی در ورودی سالن اجتماعات از سوی نیروهای امنیتی همچون دیگر شرکت کنندگان توسط دستگاه مورد بازرسی قرار گرفت که آژیر خط به صدا درآمد.

هنگامی که یکی از نیروهای امنیتی از خانم نماینده سوال پرسید که چیز خاصی در کیف خود دارد سعاد سلطان پاسخ داد که یک نارنجک را به منظور دفاع از خودش، حمل می کند.

شورای محلی طرابلس نوشت: خانم نماینده پس از تحویل نارنجک به مسئول امنیتی توانست در نشست شرکت کند اما خواستار پس گیری آن پس از خاتمه نشست شده بود که با مخالفت مسئول امنیتی روبه رو شد.

شورای محلی طرابلس گفت که این اطلاعات را به منظور رد اظهارات برخی رسانه ها درباره بازداشت سلطان ارائه کرده است.

از زمان سرنگونی رژیم معمر القذافی در اکتبر سال 2011 تاکنون شبه نظامیانی که با نیروهای قذافی جنگیده بودند سلاح خود را زمین نگذاشته و به دلایل مختلف برای نشان دادن اعتراض های خود پایتخت و برخی دیگر شهرها را ناآرام کرده اند.
/فارس