اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار خمپاره در کرج + جزئیات



انفجار در كرج 3 قربانی گرفت/2 نفر کشته،یک نفر مجروح

انفجار مواد منفجره عصر روز یكشنبه در شهر كرج موجب مرگ دو جوان و مجروح شدن یك نفردیگر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران عصر دیروز (یکشنبه) انفجار ماده منفجره در شهر کرج موجب مرگ و مجروح شدن سه تن شد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با توجه به اظهارات شاهدین گفته می‌شود در این حادثه سه جوان در حالی که با چرخ‌های دستی ضایعات آهن حمل می‌كردند در حال عبور از خیابان بودند که انفجار رخ داده است.

پس از وقوع این حادثه خبرنگار باشگاه خبرنگاران بلافاصله در محل انفجار حاضر شد و در گفتگو با شاهدان عینی این حادثه در جریان جزئیات وقوع این انفجار قرار گرفت.

یكی از شاهدان عینی در این خصوص گفت: هر دو جوان به شدت از ناحیه کمر به بالا مجروح شده بودند به نحوی که چهره آنها قابل شناسایی نبود.

همچنین یکی دیگر از شاهدان اظهار داشت: شی منفجر شده در دستان دو جوان قرار داشت که به محض انفجار هر دو در دم کشته شدند و نفر سوم نیز دچار آسیب دیدگی شدید شد.

در پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشخص شد ‌نفر سوم این حادثه بلافاصله پس از وقوع حادثه به بیمارستان منتقل شده و تا لحظه مخابره این خبر وضعیت وی مطلوب گزارش نشده است.

مشاهدات عینی خبرنگار باشگاه خبرنگاران از محل وقوع انفجار حاكی است در این حادثه ترکش‌های انفجار ماده منفجره موجب کنده شدن آسفالت و سوراخ شدن درب آهنی منزل همجوار شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره علت وقوع این حادثه گفت: دلیل اصلی این انفجار مقداری مواد منفجره بوده است که به علت کنجکاوی این دو جوان هنگام بررسی آن منفجر شده است.

حادثه انفجار كرج امنیتی نبود/ منتظر به هوش آمدن فرد مصدوم هستیم

معاون امنیتی ساسی استانداری البرز با بیان اینكه برای كسب اطلاعات بیشتر از حادثه انفجار كرج منتظر به هوش آمدن فرد مجروح شده هستیم گفت: این حادثه به هیچ وجه، سیاسی و امنیتی نبود و وقوع آن بر اثر دستكاری شی مشكوك به گلوله خمپاره، رخ داده است.

ناصر رجبی در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین اطلاعات از حادثه انفجار دیروز كرج اظهار داشت: حوالی ساعت یك بعد از ظهر در منطقه شاهین ویلا غربی كرج انفجاری رخ داد كه در پی آن دو جوان كشته و یك نفر مجروح شد. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز تصریح كرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها مشخص شده است كه قبل از زمان انفجار سه نفر جوان دوره‌گرد مشغول جمع‌آوری ضایعات شهر در حوالی محل انفجار بودند كه در اثر دستكاری ضایعه‌ای كه گمان می‌رود گلوله خمپاره فرسوده كه متعلق به سالیان گذشته بوده منجر به انفجار شد. وی با بیان اینكه فرد مجروح شده در بیمارستان شهید مدنی البرز بستری و در حالت بیهوشی به سر می‌برد، افزود: با به هوش آمدن فرد مجروح شده تحقیقات تكمیلی توسط كارشناسان پلیس ناجا انجام خواهد شد. رجبی همچنین تصریح كرد: قطعاتی از آن شی منفجر شده به آزمایشگاه برده شده تا دلایل بروز آن حادثه مشخص شود ولی در حال حاضر اظهار نظر قطعی در این زمینه وجود ندارد.

وی تاكید كرد: این حادثه به هیچ وجه، سیاسی و امنیتی نبود و وقوع آن بر اثر دستكاری شی مشكوك به گلوله خمپاره، رخ داده است.

وی درباره شی مشكوك به گلوله خمپاره نیز گفت:‌ ممكن است این اشخاص دوره گرد  این شی را از بیابان پیدا كرده باشند و یا اینكه شخصی آنرا به عنوان یادگار دوران دفاع مقدس در نزد خود همراه داشته و بعد از مدتی دور انداخته است و افراد مذكور ان را پیدا كرده باشند.رجبی در پایان خاطرنشان كرد:‌ابعاد اصلی موضوع در دست بررسی است و با به هوش آمدن فرد مجروح شده اطلاعات تكمیلی را اعلام خواهیم كرد./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
انفجار خمپاره انداز تروریست ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانیان در کرج



 

 

جزئیات حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانیان در کرج

 

 

افراد مهاجم که با حمله به خودروی حامل زندانیان در کرج ماموری را به شهادت رسانده بودند در اجرای نقشه خود ناکام ماندند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، دیروز خودرو حامل ۱۰ زندانی از ندامتگاه مرکزی کرج راهی دادسرا شد که پس از رسیدن به زیرگذر محمد شهر سرنشینان دو خودروی پیکان و زانتیا سد راه آنها شدند.

مهاجمان به شلیک گلوله قصد فراری دادن زندانیان را داشتند که با مقاومت ماموران روبرو شدند.

در جریان این درگیری مسلحانه یکی از ماموران محافظ زندان هدف گلوله قرار گرفت و بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید مهاجمان نیز که در اجرای نقشه خود ناکام مانده بودند با رها کردن خودرو پیکان در محل از آنجا گریختند.

پس از اطلاع ماجرا به بازپرس ویژه قتل کرج و حضور او در محل حادثه تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان البرز تحقیقات در این زمینه را آغاز کرد و در نخستین بررسی ها دریافتند افراد مهاجم با یک قبضه کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرده بودند.

هم اکنون ماموران با ردیابی های ویژه پلیسی و بررسی خودرو پیکان مهاجمان امیدوارند به زودی سه مرد مسلح را شناسایی و دستگیر کنند.../خبرگزارى مهر