اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار خانه‌ای در تهران حین پختن نذری


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار در یک منزل مسکونی حین طبخ نذری خبر داد. ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار در یک منزل مسکونی حین طبخ نذری خبر داد.


سید جلال ملکی دراین باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه انفجار در منزل مسکونی در شهرری ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه 9 را در ساعت 17:21 روز گذشته یکشنبه به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک منزل مسکونی دو طبقه بود، افزود: اعضای یک خانواده مشغول طبخ نذری با چند اجاق گاز و سیلندر در حیاط خلوت این خانه بودند که نشت گاز از یکی از سیلندرها و رسیدن آن به شعله آتش سبب بروز انفجار در این خانه شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت چهار تن از اعضای این خانواده شامل پدر 49 ساله، مادر45 ساله، دختر18 ساله و پسر 12 ساله در جریان این حادثه خبر داد و گفت: عوامل آتش نشانی در نخستین گام همزمان با ایمن سازی محل و قطع برق و گاز منزل این چهار تن را در حالی که دچار سوختگی شده بودند از خانه خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با اشاره به انباشته شدن دود در طبقات این ساختمان افزود: پس از آن آتش نشانان حریق جزئی رخ داده در ساختمان را به طور کامل مهار و اطفاء کرده و پس از تخلیه کامل دود، در ساعت 18 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.


ویدیو مرتبط :
پختن نذری توسط حاج محمود کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار مواد محترقه 1 کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت/ تخریب 3 خانه در خیابان بهمنیار تهران



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از انفجار مواد محترقه در خیابان بهمنیار خبر داد و گفت: انفجار مواد محترقه یک کشته و دو مصدوم برجا گذاشت و سبب تخریب 3 ساختمان شد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با میزان درباره انفجار مواد محترقه اظهار کرد:  ماموران آتش نشانی ساعت 12:53 امروز در جریان حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان بهمنیار قرار گرفتند که بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که یک ساختمان دو طبقه قدیمی در یک واحد 40 متری انفجار شدیدی رخ داده است، افزود: متاسفانه این انفجار سبب تخریب دوخانه مجاور شد.

ملکی با اشاره به این مطلب که بررسی‌های اولیه نشان دهنده آن بود که کسی در داخل منزل نیست، گفت:  با این وجود ماموران آتش نشانی جست‌وجوی خود را ادامه دادند و با یک پسر بچه 8 ساله و خانم 43 ساله مواجه شدند که تحویل عوامل اورژانس دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی،  در ادامه ماموران با جنازه  مردی 50 ساله زیر حجم زیاد بتن مواجه شدند.

اخبار حوادث - میزان