اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام پلیسی از پسر مورد علاقه



دختر جوان وقتی فهمید پسر مورد علاقه‌اش قرار است با دختر دیگری ازدواج كند با همدستی سه مرد جوان نقشه آدم‌ربایی را طراحی و اجرا كرد.

به گزارش جوان، عصر روز پنج شنبه 16 بهمن ماه سال قبل پسر جوانی سراسیمه به اداره پلیس رفت و از سه مرد جوان به اتهام آدم‌ربایی شكایت كرد.

شاكی در توضیح ماجرا گفت: چند ساعت قبل از خانه‌مان در خیابان قائم مقام فراهانی برای انجام خرید خارج شدم. وقتی به خیابان رسیدم خودرو پژوی نقره‌ای رنگی با سه سرنشین جلوی پایم توقف كرد. دو نفر از سرنشینان خودرو كه مجهز به بی‌سیم و شوكر بودند از پژو پیاده شدند و خودشان را مأمور پلیس معرفی كردند. آنها مدعی شدند من مرتكب جرمی شده‌ا‌م و به زور مرا سوار خودرو كردند و به راه افتادند. بعد از طی مسافتی چشمانم را با پارچه‌ای بستند تا اینكه در اتاقی كه میز و صندلی داشت، چشمانم را باز كردند. آنها مرا مورد بازجویی قرار دادند و مدعی شدند كه من از گروه‌های خرابكار هستم.

 

به آنها گفتم كه اشتباه گرفته‌اید اما آنها به گفته‌هایشان اصرار داشتند و در آخر مدعی شدند من برای تعدادی از دختران مزاحمت ایجاد كرده‌ام و از من تعهد كتبی گرفتند تا دیگر مزاحم دختران نشوم. پس از این چشمانم را دوباره بستند و در خیابان ولیعصر من را از خودرو به پایین پرتاب كردند. پس از طرح این شكایت، پرونده به دستور قاضی مدیر روستا بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی برای بررسی در اختیار تیمی از كارآگاهان مبارزه با آدم‌ربایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

 تحقیقات مأموران نشان داد شاكی مدتی قبل با دختر جوانی رابطه دوستی داشته و قرار بوده با او ازدواج كند اما به تاز‌گی ارتباطش را با او قطع كرده است. بنابراین این فرضیه برای مأموران قوت گرفت كه دختر جوان با اجیر كردن سه مرد قصد انتقام‌جویی از پسر جوان را داشته است.

 بنابراین مأموران پلیس از شاكی دوباره تحقیق كردند. شاكی گفت: مدتی قبل با دختر جوانی به نام رؤیا در خیابان آشنا شدم. ارتباط ما ادامه داشت تا اینكه به او وعده ازدواج دادم اما مدتی بعد متوجه شدم از نظر اخلاقی با هم متفاوت هستیم به همین خاطر ارتباطم را با او قطع كردم تا اینكه چند روز قبل با دوست او آشنا شدم و قرار شد با او ازدواج كنم. رؤیا وقتی این موضوع را فهمید چند بار مرا تهدید كرد تا ارتباطم را با دوستش قطع كنم.

پس از این مأموران پلیس سراغ رؤیا رفتند و از وی تحقیق كردند. رؤیا با تأیید حرف‌های پسر مورد علاقه‌اش گفت: مدتی قبل با اشكان آشنا شدم و به من ابراز علاقه كرد. او قرار شد با من ازدواج كند تا اینكه فهمیدم با دوست من نیز ارتباط دارد و مرا فریب داده است. وقتی این موضوع را متوجه شدم، افسرده شدم به طوری كه یكی از بستگانم به نام شهرام متوجه شد و وقتی اصرار كرد گفتم كه اشكان مرا فریب داده است. من فقط با او درد‌دل كردم و گفتم قصد دارم از اشكان شكایت كنم و از او راهنمایی خواستم اما نگفتم كه آدم‌ربایی كند. با توجه به اظهارات رؤیا مأموران پلیس شهرام را به عنوان مظنون حادثه به دستور قاضی مدیر روستا بازداشت كردند و مورد بازجویی قرار دادند. شهرام در بازجویی‌ها به جرم خود با همدستی دو نفر از دوستانش به نام‌های هوتن و پیمان اعتراف كرد.

وی ادامه داد: رؤیا به من گفت كه اشكان به بهانه ازدواج تعداد زیادی از دختران جوان را فریب داده است. او گفت اشكان پس از آشنایی با وعده ازدواج خودش را به دختران جوان نزدیك و از آنها سوء استفاده می‌كند و بعد از مدتی هم به بهانه‌ای ارتباطش را قطع می‌كند. وقتی این موضوع را شنیدم با هوتن و پیمان تصمیم گرفتیم تا به عنوان مأموران  پلیس اشكان را به مكانی ببریم و از او تعهد بگیریم تا دیگر مزاحم دختران جوان نشود. به همین خاطر تعدادی بی‌سیم تقلبی و شوكر و گاز اشك‌آور تهیه كردیم و در پوشش مأمور پلیس اشكان را به بهانه اینكه مرتكب جرمی شده به زور به خانه‌ای بردیم و پس از تهدید و گرفتن تعهد كتبی او را در خیابانی رها كردیم.

 سپس كارآگاهان هوتن و پیمان را بازداشت كردند. دو متهم نیز حرف‌های شهرام را تأیید كردند. تحقیقات از سه متهم به دستور قاضی مدیر روستا ادامه دارد.

اخبار حوادث - جوان

 


ویدیو مرتبط :
چرا دختر ها به پسر ها علاقه دارند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام‌گیری دختر 19 ساله از پسر مورد علاقه‌اش با خودربایی خیالی



انتقام‌گیری دختر 19 ساله از پسر مورد علاقه‌اش با خودربایی خیالی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری دختر نوجوانی که با هدف انتقام جویی از پسر مورد علاقه‌اش اعلام شکایت آدم‌ربایی علیه وی کرده بود خبرداد.

سرهنگ مجید مرآت در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی طرح شکایت فردی مبنی بر اینکه دو جوان ناشناس دخترش را به زور سوار خودرویی کرده و پس از طی مسیری در یک بیراهه مبلغ 20 میلیون ریال وجه نقد و گوشی تلفن همراه این دختر را گرفته و وی را رها کرده‌اند، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی‌های خود و انجام تحقیقات از دختر شاکی، با تناقض‌گویی‌های وی روبرو شده‌اند، گفت: این دختر در اظهارات خود مدعی شد که هیچ تصویری از آدم ربایان در ذهنش باقی نمانده و نمی‌تواند آنان را چهره‌نگاری کند.

مرآت با بیان اینکه اکیپ‌های عملیاتی پلیس در ادامه تحقیقات خود پس از چند روز پسر مورد علاقه این دختر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به مقر انتظامی احضار کردند، گفت: انجام تحقیقات از این پسر، سبب فاش شدن واقعیت ماجرا شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اظهارات پسر مورد علاقه این دختر، گفت: این پسر مدعی شد که پس از صرف هزینه‌های زیاد در ارتباط با این دختر، از روابطش با پسران دیگر مطلع شده و به وی گفته که تمایلی به ادامه رابطه با او ندارد که این دختر پس از شنیدن این سخنان، پسر را تهدید به انتقام‌گیری کرده بود.

به گفته مرآت، کارآگاهان پس از استماع اظهارات این پسر و همچنین مواجهه این دختر و پسر با یکدیگر، به صحت ادعاهای پسر پی برده و دختر 19 ساله نیز اظهارات پسر مورد علاقه‌اش را تایید کرد./ایسنا