اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام خونین دختر 21 ساله از نامزدش +عکس



انتقام خونین دختر 21 ساله از نامزدش +عکس
به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: دختر 21 ساله وقتی فهمید معشوقش با دوست دختر سابق خود در ارتباط است او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

اخبار,اخبار حوادث,قتل,حوادث ایران و جهان

خانم "داوسون" 21 ساله وقتی متوجه شد معشوقش با دوست دختر سابقش در رابطه است به شدت احساس حسادت کرد و به همین دلیل با یک چاقوی آشپزخانه به او حمله ور شده و او را به قتل رساند.
این اتفاق زمانی رخ داد که او در آپارتمان خانوادگی این مرد متوجه شد او با دوست دختر سابقش تلفنی در حال صحبت است و به همین دلیل منازعه شدیدی میان آنها در گرفت و او در مقابل چشمان بهت زده خواهر و برادر کوچک او با چاقوی آشپزخانه به او حمله ور شده و با یک ضربه به سینه او باعث مرگ وی شد.
به گفته پزشکی قانونی این ضربه باعث شد ریه های او آسیب دیده وچاقو وارد قلب او شده و رگهای حیاتی وی را بریده بود و باعث شد وی در دم جان بسپارد.

اخبار,اخبار حوادث,قتل,حوادث ایران و جهان

بعد از این اتفاق مشخص شد که دوست دختر سابق او تنها با وی تماس گرفته بود تا برای مدتی که او مسافرت است از سگش نگهداری کند.
این دختر به شدت از کاری که انجام داده است ناراحت است و از خانواده مقتول خواسته است که او را ببخشند. آنها میگویند این اتفاق باعث شده است که بچه های کوچک که شاهد این قتل بوده اند به شدت تحت تاثیر قرار گیرند و دچار شرایط روحی بحرانی شده اند..../pardad.ir


ویدیو مرتبط :
+18 مرگ فجیع دختر 21 ساله!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خالکوبی احمقانه یک دختر 21 ساله برای اثبات عشقش +عکس



 

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این خانم برزیلی که یکی از طرفداران پرو پا قرص پل مک کارتنی است برای اثبات علاقه و عشقش به این خواننده در یک اقدام احمقانه امضای وی را پشت گردنش خالکوبی کرد.

 

کنسرت پل,خالکوبی پشت گردن

 

این خانم 21 ساله به قدری او را دوست دارد که در کنسرت پل در برزیل شرکت کرده در مقابل چشمان هزاران طرفدار دیگر روی سن رفته و از پل خواست با ماژیک روی گردن او امضا کند. پل هم این کار را انجام داد.سپس این خانم سریعا با دستگاه مخصوص امضا را قبل از پاک شدن خالکوبی کرد.

 

وی در این رابطه میگوید: نگران بودم که امضا قبل از انجام هدفم پاک شود. هیچ دردی احساس نکردم.پل بسیار مهربان و دوست داشتنی بود .این برای من مثل یک رویا بود که بالاخره به حقیقت پیوست.

 

کنسرت پل,خالکوبی پشت گردن

 

 

کنسرت پل,خالکوبی پشت گردن

 

 

خبرگزاری : گروه خبری پرداد