اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام از شوهر سابق با اجیر کردن زن سارق



انتقام از شوهر سابق با اجیر کردن زن سارق

زنی که به قصد سرقت اطلاعات شخصی و کاری یک دندانپزشک مشهدی، برای اخاذی 110 میلیون تومانی از وی، از سوی همسر سابق او اجیر شده بود، ناکام ماند و از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ سید محسن عرفانی رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ما گفت: هفته گذشته مرد دندانپزشکی با حضور در پلیس فتای استان از زنی به اتهام سرقت و اخاذی شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، چند روز پیش زن جوانی به عنوان بیمار به مطبش آمده و با ادعای این که دانشجوی پزشکی است و در این شهر مسافر است و جایی را ندارد، از وی خواسته اجازه دهد شب را در مطبش بماند.

وی افزود: مرد دندانپزشک نیز پس از اعتماد به این زن، کلید خانه اش را به زن جوان می دهد تا او شب را آنجا سپری کند و روز بعد کلید را در مطب به او تحویل دهد. خودش نیز شب در خانه یکی از اقوامش می ماند و روز بعد زن مسافر کلید را به شاکی تحویل داده و به شهر خود بازمی گردد.

سرقت از خانه مرد دندانپزشک
رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی یادآور شد: وقتی شاکی به خانه اش بازمی گردد، متوجه سرقت مدارک، اسناد کاری، شخصی و فلش مموری حاوی تصاویر خصوصی و خانوادگی اش می شود.

عرفانی اضافه کرد: در مرحله بعدی تحقیق معلوم شد، روز بعد همان زن در تماس تلفنی او را تهدید کرده اگر 110میلیون تومان به وی پرداخت نکند، اطلاعات کاری و تصاویر شخصی و خانوادگی اش را در اینترنت منتشر می کند.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات، دو روز پیش ردپای این زن در یکی از محله های شهرستان کرمانشاه به دست آمد و ماموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شده و او را دستگیر کردند که وی در بازجویی اولیه به جرمش اعتراف کرد.

اعتراف متهم اجیر شده
رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی افزود: در تحقیق از متهم معلوم شد او چندی پیش اتفاقی با همسر شاکی آشنا و متوجه شده آنها از یکدیگر جدا شده اند و زن جوان می خواهد برای ادامه زندگی به خارج از کشور سفر کند و قصد انتقامگیری از شوهرش را دارد.

وی یادآور شد: در ادامه مشخص شد، همسر سابق مرد دندانپزشک با اجیر کردن متهم، از او می خواهد به عنوان بیمار به مطب شوهر سابقش برود و در ادامه اطلاعات کاری و شخصی او را سرقت کند تا در قبال پس دادن اموالش، از او 110 میلیون تومان اخاذی و نصف این مبلغ را به حساب همسر سابق شاکی واریز کند که در اجرای نقشه اخاذی ناکام مانده است.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی در حالی ادامه دارد که زن اجیرکننده، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
/جام جم


ویدیو مرتبط :
انتقام زن از شوهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد انتقام‌گیر 2 زن چاقوكش اجیر كرده بود



مردی كه در پی اختلاف با خانواده همسرش به قصد انتقام‌گیری، دو زن را برای كشتن یكی از اقوام او اجیر كرده و خودروی آنها را به آتش كشیده بود، به اتفاق همدستانش تحت تعقیب پلیس شهریار قرار گرفت.

 

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی شهریار علیه دو زن به اتهام سوءقصد به جان همسر و نوزاد 10 ماهه‌اش شكایت كرد.

 

شاكی گفت: روز حادثه در حال رفتن به محل كارم بودم كه دوست همسرم در تماس با من خبرداد او بی‌هوش در خانه افتاده است. بلافاصله به خانه بازگشتم و همسرم را كه بی‌هوش بود به درمانگاه بردم.

 

شاكی افزود: همسرم پس از به هوش آمدن گفت: دقایقی پس از خارج شدن من از خانه و با به صدا در آمدن زنگ در، به خیابان آمده و دو زن غریبه را دیده است كه آنها ابتدا نشانی خانه‌ای را از او پرسیده و سپس در حالی كه چاقو به دست داشته‌اند او را با تهدید به درون خانه كشانده و آنقدر كتكش زده‌اند كه بی‌هوش شده است. شاكی یادآور شد: زنان مهاجم پس از به هم ریختن اثاثیه خانه، متواری شده‌اند.

 

در پی این شكایت و تشكیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری دو زن شرور آغاز شد.

 

ردپای یك آشنا در اجیر كردن آدمكش‌ها

با شروع تحقیقات ماموران متوجه شدند داماد یكی از بستگان مرد شاكی پیش از این با او اختلاف داشته و از طریق یك فرد غریبه او را تهدید كرده است. با به دست آمدن این سرنخ داماد جوان تحت تعقیب قرار گرفت.

 

در حالی كه جستجوی پلیس ادامه داشت، شاكی چند روز بعد با حضور دوباره در مركز پلیس گفت، مردی كه پلیس در تعقیب اوست، در غیاب آنها مقابل خانه پدری‌اش آمده و خودروی پراید او را آتش زده و متواری شده است.

 

در پی این گزارش، ماموران در محل حادثه حضور یافتند و معلوم شد گفته‌های شاكی صحت دارد و خودروی او طعمه حریق شده است. در تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد آنها مرد جوانی را دیده‌اند كه پس از ریختن بنزین روی خودروی پراید و آتش زدن آن متواری شده است.

با اطلاعاتی كه شاهدان در اختیار پلیس قرار دادند، چهره‌نگاری رایانه‌ای از مرد آتش‌افروز انجام و معلوم شد تصویر به دست آمده متعلق به همان متهم تحت تعقیب پلیس است. با جمع‌بندی اطلاعات و سرنخ‌های این پرونده، تلاش برای دستگیری متهم و همدستانش ادامه دارد.... /جام‌جم