اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام از خواهرشوهر در تلگرام



رییس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری زنی كه تصاویر و عكس‌های خصوصی خواهرشوهر خود را در شبكه اجتماعی تلگرام منتشركرده بود خبرداد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی گفت: با دریافت شكایت خانمی ٢٥ ساله از شهروندان سمنانی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی‌اش در شبكه اجتماعی تلگرام، رسیدگی به این پرونده در دستور كار قرارگرفت و در ادامه تحقیقات مشخص شد فرد یا افرادی با انتشار تصاویر خصوصی شاكیه اختلافاتی بین وی و همسرش ایجاد كرده‌اند.

میراحمدی با اشاره به اقدامات فنی صورت گرفته در این راستا و بهره‌گیری از شگردهای خاص پلیس در فضای سایبر تصریح كرد: سرانجام متهم این پرونده كه همسر برادر شاكیه و ٢٥ ساله است شناسایی و برای انجام تحقیقات به پلیس فتا احضار شد.

وی افزود: متهمه در اظهاراتش دخالت‌های بی جای خواهرشوهر را عامل بروز اختلاف در روابطش با همسر خود اعلام كرده و گفت: همین موضوع، انگیزه وی در انتشار تصاویر شاكیه در شبكه اجتماعی تلگرام شده است.

پلیس به شهروندان توصیه كرده است تا برای پیشگیری از اینگونه جرایم از ذخیره تصاویر خانوادگی روی گوشی‌های تلفن همراه خودداری كنند.

 

اخبار حوادث - اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
خواهرشوهر پررو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای انتقام از خواهرزاده 17 ساله در تلگرام



داماد خانواده برای انتقام گیری از خواهر زن خود اقدام به نشر مطالب رکیک در شبکه‌های اجتماعی علیه وی کرده بود.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی اظهار داشت : خانم 17 ساله ای با مراجعه به پلیس فتا از اذیت و آزار روحی و مشکلات خانوادگی که در تلگرام برای او ایجاد شده بود شکایت کرد.
 
سرهنگ"حسینی" افزود: شاکی جوان اظهار داشت پیام های رکیکی که در تلگرام به من نسبت داده می شود مدتی مرا خانه نشین کرده و آبروی مرا بین دوستان و اقوام برده و هم اکنون احساس ناامنی می کنم.
 
وی اظهار داشت: کارکنان پلیس فتا با اقدام های سایبری در اولین گام سرنخی از گروهی که شاکی عضو بوده به دست آوردند و در گام بعدی با استفاده از شگردهای سایبری رد پای مردی را در پرونده شاکی جوان پیدا کردند.
 
سرهنگ"حسینی" تصریح کرد: مستندات و شواهد موجود درباره این پرونده جمع آوری شد و با هماهنگی لازم متهم به پلیس فتا احضار شد.
 
وی خاطر نشان کرد: این مرد 30 ساله در مقابل اتهام مزاحمت و توهین نسبت به شاکی گفت که من مرتکب جرمی نشده ام و این حرف ها درباره من یک پاپوش است اما وقتی با ارائه مستندات و شواهد موجود روبه رو شد لب به اعتراف باز کرد و اظهار داشت:با شاکی که خواهرزنم است مشکل داشتم و در فضای حقیقی بارها او را تهدید کردم اما فایده ای نداشت تا این که تصمیم گرفتم به طور ناشناس در تلگرام دوستان و آشنایان که شاکی عضویت داشت به او لقب بد و رکیکی نسبت دهم و حالا از کار خود پشیمانم و تقاضای بخشش دارم.
 
شاکی جوان گفت: من هرگز از کارهای شوهر خواهرم گذشت نمی کنم و باید قانون برای او حکم صادر کند.

سرهنگ"حسینی" تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

 

اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران