اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقال اوین همچنان در دستور كار / تحویل دستبندهای الكترونیكی تا پایان مهرماه



انتقال اوین به خارج تهران

غلامحسین اسماعیلی:
انتقال اوین همچنان در دستور كار / تحویل دستبندهای الكترونیكی تا پایان مهرماه

رئیس سازمان زندانهای كشور اعلام كرد: انتقال زندان اوین از دستور كار سازمان زندانها هنوز خارج نشده و نیاز به بررسی بیشتر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه سفر رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی به استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران اعلام كرد: بر اساس قرارداد با پیمانكار قرار شد تا پایان مهرماه سال جاری دستبندهای الكترونیكی تحویل سازمان زندانها شده و طرح اجرایی شود.

وی در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اینكه آیا اجرای طرح به صورت پایلوت انجام می شود گفت: اجرای پایلوت آن در تهران و اصفهان انجام شده و مرحله بعد اجرای كلی طرح است.

رئیس سازمان زندانهای كشور اظهار داشت: اردوگاههای معتادان زندانی در اصفهان و خراسان در حال بهره برداری است و اردوگاه تهران هم تا 95 درصد رشد فیزیكی داشته است و برای 5 درصد الباقی نیازمند بودجه هستیم./مهر


ویدیو مرتبط :
تحویل شروع به كار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستبندهای الكترونیكی تا پایان مهرماه


غلامحسین اسماعیلی در حاشیه سفر رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی به استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران اعلام كرد: بر اساس قرارداد با پیمانكار قرار شد تا پایان مهرماه سال جاری دستبندهای الكترونیكی تحویل سازمان زندانها شده و طرح اجرایی شود.

خبرگزاری مهر: غلامحسین اسماعیلی در حاشیه سفر رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی به استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران اعلام كرد: بر اساس قرارداد با پیمانكار قرار شد تا پایان مهرماه سال جاری دستبندهای الكترونیكی تحویل سازمان زندانها شده و طرح اجرایی شود.

وی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینكه آیا اجرای طرح به صورت پایلوت انجام می شود گفت: اجرای پایلوت آن در تهران و اصفهان انجام شده و مرحله بعد اجرای كلی طرح است.

رئیس سازمان زندانهای كشور اظهار داشت: اردوگاههای معتادان زندانی در اصفهان و خراسان در حال بهره برداری است و اردوگاه تهران هم تا 95 درصد رشد فیزیكی داشته است و برای 5 درصد الباقی نیازمند بودجه هستیم.