اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتخاب زیباترین زن در بین خانم های بسیار چاق + عکس



کریس مونسی ممکن است بسیار چاق باشد ولی این باعث نمی شود که احساس زیبا بودن نکند. دختر 18 ساله فوق العاده چاقی که یک کارمند نگهداری از کودکان است در انتخاب زیباترین زن مخصوص خانم های سنگین وزن شرکت کرده است.او با حضور در یک شبکه تلویزیونی به همه اعلام کرد با وجود وزن بسیار زیاد وسلامتی اش بسیار خوشحال است. او که سالهاست به خاطر وزن زیادش مورد انتقاد و آزار روحی و جسمی قرار گرفته است ، سرانجام تصمیم گرفته است که کنایه ها را نادیده بگیرد و خوشحال باشد.

 

زیباترین خانم های چاق, خانم های چاق,زیباترین زن جهان

پارس ناز:کریستی به همراه نامزدش الکس بوکی و سازمان دهنده مسابقه بین المللی بزرگترین زن زیبا ، اما واکر در این شبکه تلویزیونی حضور یافت.این دختر18 ساله اظهار داشت که افراد زیادی او را به خاطر وزن زیادش تحت فشار قرار داده اند، ولی او تصمیم گرفته است دیگر برای خودش زندگی کند و خودش را مطابق با میل دیگران تغییر ندهد. کریستی از زمان مرگ پدرش در 6 سالگی دیگر مراقب غذاخوردنش نبوده و از آن زمان افزایش بسیار زیاد وزن او شروع شده است.

شاخص توده بدنی (BMI) این خانم اکنون 68 است، در حالی که میزان سالم و نرمال آن 18.5 و 24.9 است.او در مدرسه همیشه مورد آزار روحی قرار گرفته و همیشه تصور می کرده وقتی به کالج برود اوضاع فرق می کند، وقتی کالج رانیز مانند مدرسه می یابد، درسش را رها می کند. اکنون که او می خواهد زندگی را به شکل جدیدی ببیند می خواهد دوباره درسش را ادامه دهد.به گفته کریستی او تاکنون انواع رژیم ها و روش های کاهش وزن را امتحان کرده است ولی تاکنون به نتیجه نرسیده است.

 

زیباترین خانم های چاق, خانم های چاق,زیباترین زن جهان

کریستی که جریان همین مسابقه با نامزدش آشنا شده است گفت احساس سلامتی کامل دارد ، فقط وقتی از پله ها بالا و پایین می رود از نفس می افتد.الکس که خود جزو طرفداران زنان چاق محسوب می شود گفت : من کمی نگران سلامتی اش هستم ولی چیزی را که بیشتر در او می پسندم ذهن سالم و فهیم اوست ، چرا که تا زمانی که خوب بیاندیشید بقیه مسائل راحت تر حل می شود..../منبع : پرشین وی

 


ویدیو مرتبط :
30 نفر اول زیباترین زنان 2015 به انتخاب مردم از آخر-عکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردم زیباترین زن جهان را انتخاب کردند! +عکس



سایت مگ فور در یک اقدام جالب با انتشار فهرستی از زیباترین زنان جهان این فرصت را در اختیار کاربران دنیای مجازی قرار داد تا ۵ نفر از زیباترین زنهای جهان را به سلیقه خود انتخاب کنند ، در این فهرست اسم افراد مشهور و زیبایی به چشم می خورد که ۵ نفر از آنها عنوان زیباترین زنان سال ۲۰۱۲ را به خود اختصاص دادند.

 

زیباترین زن جهان,زیباترین زنان جهان

 

آشواریا رای: او یک مهندس معمار بود که به یک مدل تبدیل شد. او یکبار موفق شد دختر شایسته دنیا باشد. وی برای برندهای زیادی تبلیغ کرده است و همیشه نامش در میان زیباترین ها جا داشته است.

 

زیباترین زن جهان,زیباترین زنان جهان

 

آنجلینا جولی: او یک زن کامل است و زیبایی خارق العاده ای داردو دارای تناسب اندام فوق العاده ای نیز هست او همیشه توجه همه را به سوی خود جلب میکند.

 

زیباترین زن جهان,زیباترین زنان جهان

 

نه لوپه کروز: او برنده جوایز زیادی است که اسکار یکی از آنهاست . وی اصالتا یک اسپانیایی است و فوق العاده باهوش، جذاب و خوش پوش است.

 

زیباترین زن جهان,زیباترین زنان جهان

 

ماریا شارپوا: او ملکه تنیس بانوان است و علیرغم تسلط در زمینه ورزشی اش از زیبایی صورت هم بهره مند است .ا و توانست در سن ۱۷ سالگی برنده جایزه ویمبلدون شود . وی یک مدل است که دوست دارد بازیگری را هم تجربه کند.

 

زیباترین زن جهان,زیباترین زنان جهان

 

کایرا نایتلی: او نامزد دریافت جوایز زیادی بوده است و همه جذابیتهای یک زن را داراست . هیچکس بازی به یاد ماندنی وی در دزدان دریایی کارائیب را فراموش نمیکند./پرداد