اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امیر جوجه دستگیر شد



 

امیر جوجه دستگیر شد

 

سركلانتر ششم پلیس تهران با اشاره به دستگیری امیر جوجه، یكی از عوامل ایجاد ناامنی در جنوب شرق پایتخت گفت: این متهم دارای چندین فقره سابقه كیفری است و تحت تعقیب مراجع قضایی به اتهام شرارت بوده است.

سرهنگ عباس دانشجو در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس گفت: با كسب چند مورد گزارش های مردمی مبنی بر این كه فردی به نام امیر معروف به «جوجه» با شرب خمر، اقدام به عربده كشی در خیابان آل آقا می كند، ماموران بلافاصله وارد عمل شدند.

دانشجو افزود: ماموران در تحقیق از اهالی محل متوجه شدند، امیر جوجه برای نوامیس ساكن این خیابان مزاحمت ایجاد كرده و مخل نظم و امنیت عمومی اهالی منطقه شده است.

وی بیان كرد: در این ارتباط، ماموران كلانتری ۱۱۴ غیاثی با كسب مجوز قضایی به محل مورد نظر مراجعه كردند و امیر جوجه را در حالی كه با عربده كشی، نظم محل را به هم زده و جمعیت زیادی را به دور خود جمع كرده بود، با وجود تهدید ماموران پلیس با سلاح سرد، دستگیر كردند.

سركلانتر ششم پلیس پایتخت گفت: قاطعیت پلیس در دستگیری این شرور سابقه دار، تشویق حاضران را در محل برانگیخت.

این مقام مسوول افزود: در بررسی ها معلوم شد، امیر جوجه از اراذل و اوباش درجه یك و بنام منطقه بوده و دارای چندین فقره سابقه كیفری است و چندماه پیش از زندان آزاد شده و از سوی شعبه ششم بازپرسی دادسرای شهید محلاتی به اتهام شرارت تحت تعقیب بوده است..... / پایگاه خبری نیروی انتظامی


ویدیو مرتبط :
امیر تتلو دستگیر شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر عابدینی: به آزادی می روم تا همه باور کنند که دستگیر نشدم!



 

 

امیر عابدینی: به آزادی می روم تا همه باور کنند که دستگیر نشدم!

 

روزنامه گل نوشت: امیر عابدینی دستگیر نشده است ! امیر عابدینی روی صندلی ریاست خود در باشگاه داماش نشسته و پشت سر هم در مصاحبه با رسانه های مختلف خبر بازداشتش را تکذیب می کند . او امروز بیش از هر زمان دیگری پاسخگوی خبرنگاران بود . ساعتی قبل چند سایت خبری در بخش سیاسی اخبار خود خبر از بازداشت مدیرعامل یک تیم لیگ برتری دادند که قبلا استاندار بوده است و او کسی نیست جز امیر عابدینی . مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مصاحبه ای کوتاه با در این مورد توضیح می دهد :

نشانی و کدهای مطرح شده در اخبار چند سایت خبری شما را بازداشت شده معرفی کرده اند !

بله . این خبر کذب را خودم خواندم و متاسفم که این گونه با آبروی افراد بازی می کنند

شما الآن کجا هستید ؟

من پشت میز کارم نشستم . صحیح و سالم و در حال مصاحبه با شما هستم . امشب هم می خواهم تا صبح در دفترم بمانم تا دروغپردازان شاید از رو بروند !

چرا باید چنین خبری منتشر شود ؟

من خودم ترجیح می دهم فکر کنم که کسی با من دشمنی ندارد و این موضوع هم هیچ ارتباطی به فوتبال و پرسپولیس ندارد اما بعضی ها معتقدند که این خبرسازی بی ارتباط با دربی روز جمعه نیست . شاید بعضی ها فکر کردند اگر خدایی نکرده پرسپولیس نتیجه مناسبی در بازی روز جمعه نگیرد علی دایی و من ممکن است مورد تشویق قرار بگیریم !

منظور شما مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس هستند ؟

من از کسی اسم نبردم . اتفاقا می خواهم برای اینکه خبر دستگیری ام تکذیب شود همگان باور کنند روز جمعه به ورزشگاه آزادی بروم و مسابقه را از نزدیک تماشا کنم ! این طوری همه من را می بینند و باور می کنند !

گفته می شود شایعه دستگیری شما شاید به ماجرای امیرخسروی ، مدیر کارخانه داماش مربوط می شود . آیا ارتباطی وجود دارد ؟

خیر . آقای خسروی عضو مجمع ما بودند که دیگر نیستند و باشگاه داماش هیچ گونه ارتباطی با این ماجرا ندارد .

می گویند که باشگاه داماش منحل می شود ؟

هواداران نگران نباشند . ما با قدرت به کار خود ادامه می دهیم و به این شایعات اصلا توجه نکنند !