اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امروز؛ اولین موج بارش باران در سال 95


سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در نخستین روز از سال ۹۵، سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در نخستین روز از سال ۹۵، سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود.

احد وظیفه مدیریت پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اعلام کرد: این سامانه بارشی عصر روز یکشنبه از شمال غرب وارد کشور می شود.

وی گفت: این سامانه بارشی موجب بارش پراکنده در غرب و شمال غرب کشور خواهد شد و به تدریج گستره آن سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، غرب و جنوب غرب کشور را در بر خواهد گرفت.

وظیفه با اشاره به «شرق سو» بودن این سامانه گفت: روز دوشنبه ضمن کاهش تدریجی بارش در شمال غرب و غرب کشور، برای سواحل شمالی، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه های البرز، مرکز و در اواخر وقت در شمال شرق کشور بارش پیش بینی می شود.

مدیریت پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز سه شنبه در سواحل دریای خزر، شمال شرق، جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور بارندگی رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: از اواخر روز یکشنبه و طی روز دوشنبه با توجه به نفوذ جریانات شمالی، دمای هوا در سواحل شمالی کشور به طور نسبی کاهش می یابد.


ویدیو مرتبط :
اولین بارش برف سال 1392 در شهر چرمهین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین بارش برف و باران در سال جدید



اخبار,اخبار اجتماعی ,هواشناسی

 

اخبار اجتماعی - اولین بارش برف و باران در سال جدید

رئیس پلیس مركز كنترل ترافیك راههای كشور به تشریح آخرین وضعیت جوی راه های كشور پرداخت.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:بر اساس آخرین وضعیت جوی دریافتی در ارتفاعات محور های هراز , فیروزکوه و کرج - چالوس در استان مازندران،اکثر محورهای استان خراسان شمالی و استان اردبیل محور اردبیل – آستارا  بارش برف گزارش شده است است.

وی خاطرنشان کرد: در استانهای  گیلان , گلستان , مازندران و خراسان رضوی بارش باران گزارش شده و در سایر راهها و محور های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 

اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران