اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشا گری همسر "بن لادن" درباره داستان واقعی را که دولت آمریکا از جهانیان پنهان کرد



اخبار,اخباربین الملل,اسامه بن لادن

"امل الصداح" همسر اسامه بن لادن فاش کرد: بالگرد حامل جسد اسامه بن لادن سرکرده سابق گروهک تروریستی القاعده در هوا منفجر شد.

به گزارش خبرگزاری سمای فلسطین؛ "امل الصداح" همسر اسامه بن لادن که هنگام حمله به خانه‌اش با وی بود داستان واقعی را که دولت آمریکا از جهانیان پنهان کرد بر ملا کرد.

صداح به روزنامه "عکاظ سنتر" چاپ عربستان گفت زمانیکه به خانه یورش بردند و سربازان از بالگردها پیاده شدند درگیریهای شدیدی با افراد حاضر در خانه صورت گرفت. نیروهای مهاجم نیز از ارتش پاکستان و ارتش آمریکا و نیروهای ویژه مارینز بودند و تعدادشان بسیار زیاد بود.

وی افزود اسامه بن لادن سلاحش را برای درگیریها آماده کرد و خواست از پنجره به سوی مهاجمان شلیک کند اما گلوله ای به سرش اصابت کرد و در جا کشته شد.

همسر بن لادن گفت آمریکایی ها وارد اتاق شدند و دیدند او کشته شد و جسد را به سرعت با یک فروند بالگرد بردند و شماری از افسران مارینز نیز جسد را همراهی کردند و بالگرد به سرعت پرواز کرد اما همینکه بالگرد به هوا برخاست به همراه سرنشنیانش منفجر شد و از آن چیزی باقی نماند و فقط اجساد تکه تکه شده بر جای ماند.

صداح گفت خبر کشته شدن اسامه بن لادن به این شیوه را پنهان کردند زیرا باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و کاخ سفید به طور مستقیم این عملیات را پیگیری می‌کردند و منفجر شدن بالگرد باعث ترس و نگرانی آنها شد.

وی افزود: آنان جسد بن لادن را می خواستند تا به جهانیان نشان دهند و ثابت کنند که پیروز شدند به همین سبب نیز مراسم کشته شدن وی را در دریا نشان دادند و گفتند جسد بن لادن را به دریا انداختند.


 اخبار بین الملل -    باشگاه خبرنگاران
 


ویدیو مرتبط :
هویت قاتل بن لادن افشا شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه بن لادن به فرزندانش: بروید اروپا و آمریکا درس بخوانید



 

 

 

 

زندگی بن لادن , خانواده بن لادن  , القاعده

 

 

 

جزئیات جدیدی از زندگی بن لادن و خانواده اش منتشر شده است.

برادر یکی از همسران اسامه بن لادن رهبر سابق القاعده در مصاحبه با روزنامه ساندی تایمز انگلیس به جزئیات جدیدی درباره خانواده بن لادن پرداخته است.

او می گوید: بن لادن به فرزندان و نوه هایش توصیه کرده بود با سفر به غرب، در آنجا تحصیل کنند و به دور از فضای "جهاد "، زندگی همراه با آرامش داشته باشند.

در تاریخ دوم ماه مه ۲۰۱۱، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که یک گروه کوچک از یگان فوق ویژه نیروی دریایی آمریکا در عملیاتی، اسامه بن لادن، بنیانگذار و رهبر گروه القاعده را در یک ویلا در پاکستان کشته‌اند.

زکریا الساده اهل یمن که خواهرش "امال"، همسر پنجم رهبر القاعده بود می گوید: بن لادن به پسران و نوه هایش توصیه کرده بود "به اروپا و آمریکا بروید و خوب تحصیل کنید. نباید آنچه که من انجام داده بودم یا انجام می دهم ، انجام دهید."

وی افزود: "بن لادن پافشاری می کرد که پسرانش، راه جهاد را در پیش نگیرند. سه همسر بن لادن و 9 فرزند آنها که در هنگام حمله نظامیان آمریکایی ، در منزل بن لادن حضور داشتند از مدت ها پیش تاکنون در واحد آپارتمانی سه خوابه و بدون پنجره در شهر اسلام آباد، تحت نظارت، نگهداری می شوند."

ساندی تایمز در گزارش خود عکسی از 6 فرزند بن لادن منتشر کرد. این فرزندان بن لادن در هنگام حمله نظامیان آمریکایی، در خانه بن لادن بودند و هم اکنون در اسلام آباد زندگی می کنند.  زکریا توانسته است بارها با آنها ملاقات کند.

وی که خواهرش در حمله نظامیان آمریکایی به مقر بن لادن، زخمی شده بود گفت: فرزندان بن لادن هم اکنون نیازمند زندگی در شرایط بهتری هستند تا از شوک حمله نظامیان آمریکایی خارج شوند. همسر بن لادن نقشی در فعالیت های بن لادن نداشت به همین دلیل نباید تحت تعقیب قرار بگیرد.

او گفت: همسران بن لادن در حال حاضر، دست به اعتصاب غذا زده اند..../عصرایران