اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای مشخصات گوشی جدید هواوی


به تازگی مشخصات فنی یک گوشی جدید از هواوی از طریق بنچمارک GFXbench فاش شده است.این گوشی با کد ABC-UL00 در این بنچمارک ظاهر شده و احتمال داده می شود که عضو جدید خانواده آنر هواوی با نام Honor 5X Plus باشد

وب‌سایت گجت نیوز - عرفان انبار: به تازگی مشخصات فنی یک گوشی جدید از هواوی از طریق بنچمارک GFXbench فاش شده است.این گوشی با کد ABC-UL00 در این بنچمارک ظاهر شده و احتمال داده می شود که عضو جدید خانواده آنر هواوی با نام Honor 5X Plus باشد.بر اساس اطلاعات منتشر شده ، گوشی هواوی آنر ۵ ایکس پلاس ( Huawei Honor 5X Plus ) دارای مشخصات فنی مناسبی بوده و رقیبی برای شیائومی Redmi Note 3 به حساب می آید.

مشخصات گوشی هواوی آنر ۵ ایکس پلاس فاش شد

طبق بنچمارک فاش شده ، این گوشی دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسل، تراشه هشت هسته ای HiSilicon Kirin 935 با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتز، سه گیگابایت رم و اندروید۵.۱.۱ لالی پاپ می باشد.

بعلاوه Honor 5X Plus دارای پردازنده گرافیکی Mali-T624 GPU برای ارائه عملکرد فوق العاده برای این بخش می باشد. حافظه داخلی دستگاه نیز ۶۴ گیگابایت ذکر شده است.

تجهیزات تصویر برداری این گوشی را هم یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p تشکیل داده است.در بخش ارتباطات هم گوشی جدید هواوی به NFC ،Wi-Fi و Bluetooth مجهز گردیده و از سنسورهای بکار رفته در این دستگاه اطلاعاتی در دسترس نیست.

مشخصات گوشی هواوی آنر ۵ ایکس پلاس فاش شد

همانطور که می بینید ، مشخصات آنر ۵ ایکس پلاس هواوی تقریبا مشابه با ردمی نوت۳ شیائومی است و به احتمال زیاد برای رقابت با این گوشی عرضه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
مشخصات هواوی میت ۸

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشخصات گوشی هواوی آنر 7X منتشر شد


یک گوشی جدید هواوی که احتمالا آنر 7X است، اخیرا از سوی سازمان صدور گواهی و تاییدیه‌ی چینی TENAA، تایید شده و به دنبال آن مشخصات فنی این دستگاه فاش شده است.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: یک گوشی جدید هواوی که احتمالا آنر 7X است، اخیرا از سوی سازمان صدور گواهی و تاییدیه‌ی چینی TENAA، تایید شده و به دنبال آن مشخصات فنی این دستگاه فاش شده است.

مشخصات گوشی هواوی آنر 7X منتشر شد

این دستگاه که با نام‌رمز آنر KIW-AL20 درج شده، به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز مجهز است و یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. احتمال دارد این گوشی با نام هواوی آنر 7X یا 7 پلاس یا آنر 8 عرضه شود.

مشخصات گوشی هواوی آنر 7X منتشر شد

در این گوشی از رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت استفاده می‌شود. امکان افزایش ظرفیت حافظه هم وجود دارد. آنر 7X یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. ابعاد این تلفن هوشمند ۱۵۱٫۳ در ۷۶٫۳ در ۸٫۱۵ است و معادل ۱۵۸ گرم وزن دارد. روی این گوشی سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ نصب شده است. مشخصات باتری آنر 7X معلوم نشده، اما احتمال دارد ظرفیت باتری آن ۳۱۰۰ میلی‌آمپر باشد. این گوشی از شبکه‌های ارتباطی 4G، بلوتوث، سیستم موقعیت یابی GPS، و USB پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه ظاهرا بدنه‌ای از جنس فلز دارد و همچنین با یک حسگر اثر انگشت همراه خواهد بود. احتمالا قرار است آنر 7X در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای عرضه شود.