اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای مشخصات و تصاویر هواوی Y5 جدید


هواوی با گوشی‌های پایین‌رده و خوش قیمت خود شناخته می‌شود. نسل اول Y5 هواوی با قیمت بسیار عالی توانست موفقیت بسیار خوبی بدست آورد. حال مشخصات و تصاویر نسل دوم این گوشی فاش شده است.

zoomit.ir - میعاد بافراست: هواوی با گوشی‌های پایین‌رده و خوش قیمت خود شناخته می‌شود. نسل اول Y5 هواوی با قیمت بسیار عالی توانست موفقیت بسیار خوبی بدست آورد. حال مشخصات و تصاویر نسل دوم این گوشی فاش شده است.

مشخصات و تصاویر هواوی Y5 نسل دوم فاش شد

نسل اول گوشی Y5 هواوی موفقیت خوبی برای این کمپانی به شمار می‌‌رود. در حالی که انتظار می‌رود پی 9 هواوی به زودی معرفی شود، حالا مشخصات فنی نسل دوم هواوی Y5 پس از پی 9 لایت نیز فاش شده است.

بنابر اطلاعات فاش شده، نسل دوم Y5 دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد شد. وظیفه‌ی پردازشی این گوشی برعهده‌ی پردازنده‌ی MT6735P مدیاتک خواهد بود که دارای ۴ هسته‌ی پردازشی با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز است.

دوربین اصلی نسل دوم وای 5 ۸ مگاپیکسل و دوربین ثانویه‌ی آن ۵ مگاپیکسل خواهد بود. سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید 5.1 بوده و باتری آن ظرفیت ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی، آبی آسمانی، صورتی روانه‌ی بازار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
مشخصات هواوی میت ۸

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای مشخصات گوشی جدید هواوی


به تازگی مشخصات فنی یک گوشی جدید از هواوی از طریق بنچمارک GFXbench فاش شده است.این گوشی با کد ABC-UL00 در این بنچمارک ظاهر شده و احتمال داده می شود که عضو جدید خانواده آنر هواوی با نام Honor 5X Plus باشد

وب‌سایت گجت نیوز - عرفان انبار: به تازگی مشخصات فنی یک گوشی جدید از هواوی از طریق بنچمارک GFXbench فاش شده است.این گوشی با کد ABC-UL00 در این بنچمارک ظاهر شده و احتمال داده می شود که عضو جدید خانواده آنر هواوی با نام Honor 5X Plus باشد.بر اساس اطلاعات منتشر شده ، گوشی هواوی آنر ۵ ایکس پلاس ( Huawei Honor 5X Plus ) دارای مشخصات فنی مناسبی بوده و رقیبی برای شیائومی Redmi Note 3 به حساب می آید.

مشخصات گوشی هواوی آنر ۵ ایکس پلاس فاش شد

طبق بنچمارک فاش شده ، این گوشی دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسل، تراشه هشت هسته ای HiSilicon Kirin 935 با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتز، سه گیگابایت رم و اندروید۵.۱.۱ لالی پاپ می باشد.

بعلاوه Honor 5X Plus دارای پردازنده گرافیکی Mali-T624 GPU برای ارائه عملکرد فوق العاده برای این بخش می باشد. حافظه داخلی دستگاه نیز ۶۴ گیگابایت ذکر شده است.

تجهیزات تصویر برداری این گوشی را هم یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p تشکیل داده است.در بخش ارتباطات هم گوشی جدید هواوی به NFC ،Wi-Fi و Bluetooth مجهز گردیده و از سنسورهای بکار رفته در این دستگاه اطلاعاتی در دسترس نیست.

مشخصات گوشی هواوی آنر ۵ ایکس پلاس فاش شد

همانطور که می بینید ، مشخصات آنر ۵ ایکس پلاس هواوی تقریبا مشابه با ردمی نوت۳ شیائومی است و به احتمال زیاد برای رقابت با این گوشی عرضه خواهد شد.