اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی رشته‌های دکتری



اخبار,اخبار دانشگاه,سازمان سنجش



اخبار دانشگاه - اعلام کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی رشته‌های دکتری

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج ظرفیت پذیرش در کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و در آزمون ورودی دوره دکترا (phd) نیمه متمرکز سال 93 فردا اعلام می‌شود..

حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام ظرفیت پذیرش در کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون ورودی دوره دکترا (phd) نیمه متمرکز سال 93 فردا (یکشنبه 20 مهرماه)روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org‌ قرار خواهد گرفت.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه از انتشار این نتایج در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 21 مهرماه خبر داد و افزود: کلیه داوطلبانی که در آزمون دوره دکترای نیمه متمرکز 93 ثبت نام و در آزمون شرکت نموده‌اند اما در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده‌اند در صورت علاقمند بودن و با توجه به ضوابط و شرایط ذکر شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی مذکور و اطلاعیه‌ای که روز بعد در سایت منتشر می‌شود می‌توانند از فردا 20 مهرماه لغایت یکشنبه هفته آینده 27 مهرماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم اقدام کنند.

وی تاکید کرد: افرادی که در آزمون ورودی دوره دکترای نیمه متمرکز 93 پذیرفته شده‌اند نمی‌توانند برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
بررسی ویدیویی مراحل تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری آزاد 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری اعلام شد



اخبار,اخبار دانشگاه ,تکمیل ظرفیت دکتری

 

 اخبار  دانشگاه  - مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری تا فردا شب

 مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس اطلاعیه‌های مورخه 20 و 27 مهرماه سازمان سنجش در مورد ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی، داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز 93 ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند و در اعلام نتایج پذیرفته نشده‌اند تا ساعت 24 فردا (اول آبان‌ماه) مهلت دارند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به انتخاب کد رشته اقدام کنند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ، در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان این آزمون گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 30 مهرماه 12 هزار و 688 داوطلب انتخاب رشته کرده‌اند و لازم به ذکر است ظرفیت پذیرش این انتخاب رشته 580 نفر است.

وی در ادامه از اتمام مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گفت: براساس زمان اعلام شده مهلت انتخاب رشته براساس اطلاعیه ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت‌های برخی از کدرشته‌های تحصیلی آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 93 شب گذشته پایان پذیرفت.

مشاورعالی سازمان سنجش با بیان اینکه ظرفیت پذیرش این انتخاب رشته 24 هزار و 800 نفر است، اظهار کرد: براساس آمار اولیه گزارش شده 63 هزار و 91 داوطلب برای این آزمون انتخاب رشته کرده‌اند و آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.


  اخبار دانشگاه  - ایسنا