اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام زمان توزیع اولین سبد کالا



اخبار ,اخبار اقتصادی ,سبد کالا

 

اخبار اقتصادی - اعلام زمان توزیع اولین سبد کالا

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد کالای حمایتی دولت در دهه فجر خبر داد و گفت: هدفمند شدن یارانه‌ها در راستای حل مشکل طبقات محروم و فرودست جامعه است.

 سید ابوالحسن فیروزآبادی اظهار کرد: در بخش اشتغال با توجه به ظرفیتهای موجود هر استان برنامه‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده که ابلاغ خواهد شد و مسوولان بخش اشتغال و کارآفرینی باید به مشاغل خرد نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت که دولت در حوزه‌های دیگر حمایتی، برنامه‌هایی در دست اقدام دارد و استانها باید با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود برای تامین رفاه و آسایش مردم، همپای این سیاستها حرکت کنند.

فیروزآبادی درعین حال به هدفمند شدن پرداخت یارانه‌ها و توزیع سبد کالای دولت اشاره و اظهار کرد: یارانه‌ها در راستای حل مشکلات طبقات فرودست جامعه هدفمند خواهد شد و ما در دهه فجر امسال شاهد توزیع اولین سبد کالا به مشمولان خواهیم بود.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ماموریت وزارت کار را حساس و پیچیده توصیف کرد و افزود: دولت به مساله رفاه و درمان مردم توجه ویژه‌ای دارد و تاکنون در بخش درمان خصوصا بیماری‌های خاص اقدامات خوبی انجام داده و یا در حال انجام دادن است.

وی رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید را خدمت رسانی به مردم با هدف رفع مسایل و مشکلات جامعه دانست و گفت: دولت در تلاش است تا با نگاه ملی در جهت حل مشکلات گام بردارد. 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
توزیع سبد کالا در خمام - 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام زمان توزیع دومین سبد کالا



اخبار ,اخباراقتصادی,سبد کالا

 

اخبار اقتصادی - اعلام زمان توزیع دومین سبد کالا

مدیر اجرایی طرح سبد کالا گفت: فروشگاه‌های اتکا در سراسر کشور علاوه بر نیروهای مسلح، باید به اعضای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی سبد کالا بدهد.

بهمن حاجعلی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در سراسر کشور علاوه بر نیروهای مسلح و بازنشستگان نیروهای مسلح باید برای افراد کمیته امداد و سازمان تامین اجتماعی کالا و امکانات موردنظر را تامین کند.

وی درخصوص زمان توزیع سبد دوم کالایی گفت:‌ سبد دوم قطعا توزیع می‌شود.

وی افزود: زمان توزیع سبد دوم نیمه اول اسفندماه است.

مدیر اجرایی طرح سبد کالا در خصوص احتمال تغییر کالاهای سبد دوم اظهار داشت: تاکنون هیچگونه دستوری برای تغییر کالاهای سبد دوم به دست ما نرسیده است، اما بررسی‌ها در حال انجام است و ممکن است این احتمال وجود داشته باشد.
اخبار اقتصادی - فارس