اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام 3 فرد محکوم به مرگ در رشت


سه محکوم به مرگ سحرگاه شنبه در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند.

جام جم آنلاین: سه محکوم به مرگ سحرگاه شنبه در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند.
 
نخستین اعدامی یک قاچاقچی مواد مخدر بود که پیش از این یک بار از چوبه دار نجات پیدا کرده بود. مرد قاچاقچی چند سال قبل دستگیر و به اتهام قاچاق مواد مخدر به اعدام محکوم شد.

او در ادامه با ابراز پشیمانی از کارهای گذشته خود درخواست عفو کرد که با این درخواست موافقت شد و حکم اعدامش به حبس ابد تغییر یافت.

مرد قاچاقچی که 9 فقره سابقه کیفری دارد پس از مدتی مرخصی گرفت و هنگام بازگشت به زندان با مخفی کردن موادمخدر در دمپایی قصد انتقال آن را به زندان داشت که دستگیر شد. او پس از محاکمه برای دومین بار به اعدام محکوم شد که این بار با تائید حکم و تنفیذ رئیس قوه قضاییه سحرگاه شنبه در زندان مرکزی رشت اعدام شد.

دومین اعدامی مردی است که 14 سال قبل با انگیزه سرقت راننده ای را به قتل رسانده بود. او خودرویی را به صورت دربستی کرایه کرد و در میان راه با قتل راننده خودرو را به سرقت برد و گریخت.

قاتل فراری پس از چند سال به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شد که با بررسی اثر انگشت او، راز قتل مرد راننده فاش شد. مرد جنایتکار پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان گیلان به قصاص محکوم شد که صبح شنبه با تائید حکم قصاص به دار مجازات آویخته شد.

آخرین اعدامی مرد سی و هشت ساله ای بود که پس از ارتباط پنهانی با زنی، شوهر او را به قتل رساند. این جنایت سال 90 رخ داد و ماموران پس از تحقیقات متوجه ارتباط پنهانی همسر مقتول شده و راز این جنایت را فاش کردند.

قاتل پس از اعتراف به جرمش به قصاص محکوم شد که حکم مجازات در دیوان عالی کشور تائید شد.


ویدیو مرتبط :
حرفهای متهمان محکوم به اعدام !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی: یک فرد به اعدام محکوم شده، خب پول های نفت کجا رفته است؟ چه کسانی حمایت کرده بودند؟ و چه کسانی اجازه فروش نفت به او داده بودند؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم استان یزد با بیان اینکه «دولت یازدهم ارزش پولی ملی، ثبات بازار ملی و روند کاهنده تورم را باوجود کاهش شدید و کم سابقه درآمدهای نفتی حفظ نموده»، اطمینان داد که سال 95، سال شکوفایی و رونق اقتصادی ایران خواهد بود.

به گزارش انتخاب، یس جمهور عصر امروز در جلسه توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری استان یزد حضور یافت و سخنانی به ترتیب ارائه نمود:  ما در سایه وحدت و برادری، گام به گام در مسیر جذب سرمایه داخلی و خارجی، رونق اقتصادی و اشتغالزایی بیشتر برای جوانان ایرانی پیش خواهیم رفت.

رییس جمهوری همچنین به انتخابات هفتم اسفنده ماه اشاره کرد و با تأکید بر اینکه  «دولت آماده همکاری بیشتر با مجلس دهم در سال آینده است»، گفت: ایرانیان با خلق حماسه‌ای دیگر در هفتم اسفندماه دنیا را به حیرت وا داشتند و رأی ملت ایران در هفتم اسفندماه، رأی به عقلانیت، منطق و امید به آینده بود و امروز روز وحدت و اتحاد است.

رییس شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر اینکه «انتخابات هفتم اسفند، پیروزی یک جناح بر جناح دیگر نبود، بلکه در آن اخلاق بر بداخلاقی و اعتدال و میانه‌روی بر افراط پیروز شد»، گفت: امروز روزی است که باید با وحدت و اتحاد، دل‌ها را از کینه‌ها بشوییم و برای ساختن ایران سربلندتر و آبادتر دست به دست هم دهیم.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال 94 به دلیل رکود جهانی و کاهش کم سابقه بهای نفت، همه کشورهای صادرکننده نفت و از جمله ایران با مشکل مواجه شدند، گفت: البته دولت یازدهم با تدبیر، اثرات این کاهش درآمدها را مهار و به حداقل رساند و در همین دوره موفق شد ارزش پول ملی، روند کاهنده تورم و ثبات و آرامش را در بازار حفظ کند.

وی در بخش دیگری گفت: یک فرد به اعدام محکوم شده است، خوب، پول های نفت کجا رفته است؟ چه کسانی حمایت کرده بودند؟ و چه کسانی اجازه فروش نفت به او داده بودند؟

وی اضافه کرد: باید ریشه را پیدا کرد وگرنه فساد از بین نمیرود.

 

اخبار سیاسی - انتخاب