اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام 15 زن عراقی که حاضر به ازدواج با داعشی‌ها نشدند



اخبار,اخبار بین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

گروه تروریستی داعش در ادامه جنایات خود علیه مردم عراق 15 زن را در شهر موصل، واقع در شمال این کشور اعدام کرده است.

به گزارش «تابناک»، سعید مموزینی، سخنگوی حزب دموکراتیک کردستان در موصل در مصاحبه با شبکه عرب زبانِ «السومریه» اعلام کرد پیکارجویان تکفیری شنبه 15 زن را به دلیل امتناع از ازدواج با اعضای داعش در پایگاه نظامی غزلانی اعدام کردند؛ این پایگاه در نزدیکی موصل قرار دارد.

مموزینی افزود تروریست‌های داعش در دو ماه گذشته بیش از 30 زن عراقی را به دلیل امتناع از ازدواج با پیکارجویان به قتل رسانده‌اند.

هانا نوافیلی، سخنگوی سازمان «دیده‌بان دفاع از زنان آسیب‌دیده در عراق» 18 جولای به خبرگزاری «المعلومه» گفت: «تروریست‌های داعش در فلوجه در 69 کیلومتری غرب بغداد، به هفت زن تجاوز گروهی کرده و سپس آنها را به قتل رساندند.»

وزارت حقوق بشر عراق نیز 16 دسامبر 2014 اعلام کرد تروریست‌های داعش دست کم 150 زن، از جمله چند زن باردار را در استان انبار اعدام کردند؛ این زنان از ازدواج با تکفیری‌ها سر باز زده بودند.

وزارت حقوق بشر عراق افزود پیکارجویان این زنان را در یک گور دسته‌جمعی در فلوجه دفن کردند.

گروه تروریستی داعش از ژوئن 2014 عراق را آماج حملات خود قرار داده و مناطقی از این کشور را اشغال کرده است.

پیکارجویان تاکنون جنایات بسیاری علیه مردم عراق از جمله سنی، شیعه، کرد، مسیحی و ایزدی مرتکب شده‌اند.


 اخبار  بین الملل  -  تابناک


ویدیو مرتبط :
اعدام تک تیرانداز داعشی تروریست توسط سربازان عراقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام تمرینیِ 15 داعشی توسط کودکان !!



اخبار,اخباربین الملل, گروه تروریستی داعش

گروه تروریستی داعش از عناصر کودک خود خواست تا 15 تن از عناصر دیگر این گروه را که میدان نبرد فرار کرده بودند، در استان نینوا اعدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سعید مموزینی" مسئول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان عراق، روز پنج شنبه اعلام کرد: گروه تروریستی داعش، 15 تن از عناصر خود را در منطقه بعشیقه واقع در دشت نینوا اعدام کرد.

مموزینی در گفت وگو با پایگاه خبری شبکه السومریه خاطر نشان کرد: این افراد، به فرار از جبهه های جنگ در سنجار متهم بودند.

وی تاکید کرد: اعدام این افراد در بعشیقه، در برابر چشمان شماری از عناصر داعش صورت گرفت تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

به گفته مموزینی، عملیات اعدام این افراد، توسط کودکانی صورت گرفت که تحت آموزش داعش بودند و از اعدام این افراد به عنوان تمرین آدم کشی استفاده شد.

مسئول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان درعراق تصریح کرد: داعش، در موصل، پادگانی ویژه برای آموزش حمل سلاح و انجام عملیات انتحاری به کودکان ایجاد کرده است.

 

 اخبار  بین الملل - سایت  العالم