اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام برای آزارگر پسران نوجوان



اعدام برای آزارگر پسران نوجوان

مردی كه پسران نوجوان را به خانه‌اش می‌كشاند و بعد از معتاد كردن آنها به شیشه، آنان را مورد آزار جنسی قرار می‌داد از سوی هیات قضات دادگاه كیفری‌استان تهران به اعدام محكوم شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش شرق، پسر نوجوانی یك سال قبل نزد ماموران پلیس تهران مراجعه كرد و مدعی شد مرد میانسالی او را مورد آزار قرار داده است و حالا قصد اخاذی دارد.

این پسر نوجوان در شكایت خود گفت: مرد میانسال به بهانه دوستی من را به خانه‌اش برد و چیزی به من داد تا بكشم. اول نمی‌دانستم شیشه است بعد از مصرف متوجه شدم چه كرده‌ام. از خود بی‌خود شدم و چند ساعتی متوجه نبودم اطرافم چه می‌گذرد. وقتی حالم بهتر شد از خانه آن مرد بیرون آمدم و تصمیم گرفتم هرگز به آنجا برنگردم. چند روزی از این ماجرا گذشته بود كه مرد میانسال با من تماس گرفت و خواست به خانه‌اش بروم. قبول نكردم و هرچه اصرار كرد، نپذیرفتم اما او گفت از من فیلمی دارد و اگر به خواسته‌اش عمل نكنم فیلم را برای خانواده‌ام می‌فرستد تا آبرویم برود.

نوجوان شاكی گفت: از این اتفاق خیلی ترسیده ‌بودم و نمی‌دانستم باید چه كنم در نهایت تصمیم گرفتم به آن خانه بروم تا ببینم چه اتفاقی افتاده ‌است. این مرد گفت روزی كه به خانه‌اش رفتم و شیشه كشیدم من را مورد آزار قرار داده‌ و از من فیلمبرداری كرده ‌است و اگر به خواسته‌اش عمل نكنم دوباره فیلم را برای خانواده‌ام می‌فرستد. او من را وادار كرد دوباره به خواسته‌اش تن بدهم و چند بار دیگر هم این كار را كرد.

در این مدت فهمیدم مرد میانسال با چند نوجوان دیگر هم همین رفتار دارد. ماموران با توجه به شكایت مطرح‌شده تحقیقات خود را آغاز و سه نوجوان دیگر را كه مانند پسر شاكی مورد آزار قرار گرفته ‌بودند شناسایی كردند و مورد بازجویی قرار دادند. هر سه نوجوان گفتند توسط مرد میانسال مورد آزار قرار گرفته و هربار با تهدید به خانه او رفته‌اند چرا كه مرد میانسال از آنها فیلمبرداری كرده ‌بود و اگر نمی‌رفتند فیلم‌ها را برای خانواده‌شان می‌فرستاد.پلیس در گام بعدی مرد میانسال را كه سارقی سابقه‌دار بود شناسایی و در خانه‌اش بازداشت کرد و مداركی را كه نشان می‌داد از این پسرها فیلمبرداری شده ‌است از خانه وی جمع‌آوری كرد.

با تكمیل تحقیقات اولیه پرونده برای رسیدگی و بررسی بیشتر به شعبه 77 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده ‌شد. مرد میانسال اعتراف كرد نوجوانان را به خانه‌اش می‌كشاند و بعد از اینكه آنها را به شیشه معتاد می‌كرد در حالت نشئگی به آنها تعرض و فیلمبرداری می‌كرد. قضات شعبه 77 سپس شاكیان را احضار كردند. از میان چهار شاكی دو نفر حاضر شدند در دادگاه حضور پیدا كنند.

یكی از نوجوانان به قضات گفت: «متهم من را به شیشه معتاد كرد و مورد آزار قرار داد. وقتی فهمیدم با من چه كرده دیگر به خانه‌اش نرفتم اما هر دفعه تهدید می‌كرد و می‌گفت فیلمی را كه از تو گرفته‌ام پخش می‌كنم و هربار من را به خانه‌اش می‌كشاند.

یك‌بار تصمیم گرفتم دیگر نروم و هر طور شده در برابرش مقاومت كنم. هرچه تماس گرفت جواب ندادم تا اینكه یك شب وقتی به خانه رفتم مادرم گفت یك نفر تماس گرفته و گفته‌ است می‌خواهد تو را ببیند و گفته از دوستان توست و اگر به خانه‌اش نروی و تلفن‌هایش را جواب ندهی فیلم‌ها را می‌فرستد. مادرم از من پرسید چه فیلم‌هایی دست او‌ داری. من جوابی نداشتم بدهم تا اینكه متوجه شدم یكی از دوستانم علیه متهم شكایت كرده است. او از من خواست من هم موضوع را اطلاع بدهم.» سپس دیگر شاكی پرونده اظهاراتی شبیه به گفته‌های شاكی اول پرونده بیان كرد.

پرونده بعد از پایان تحقیقات مقدماتی برای رسیدگی آماده و وقت رسیدگی تعیین شد. در وقت تعیین‌شده متهم كه با قرار بازداشت در زندان بود به شعبه 77 منتقل شد. دو شاكی پرونده یك‌بار دیگر جزییات را برای هیات قضات توضیح دادند اما وقتی نوبت به متهم رسید او اتهامش را رد كرد و گفت دو پسر نوجوان برای مصرف شیشه به خانه‌اش می‌رفتند اگرچه او قصد اخاذی داشت، اما هیچ وقت به آنها تعرض نكرده ‌است.

در ادامه وكیل مدافع متهم در جایگاه حاضر شد. او هم گفت موكلش تعرض به عنف نكرده ‌است و خواستار تبرئه مرد میانسال شد. بعد از اینكه متهم یك‌بار دیگر در جایگاه حاضر شد و آخرین دفاعیات خود را مطرح كرد هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند و مرد میانسال را مجرم شناختند و او را به اعدام محكوم كردند. این حكم بعد از ابلاغ به متهم ظرف مدت 20 روز مهلت اعتراض دارد و پس از آن دیوان عالی كشور مجددا پرونده را بررسی خواهد كرد./شرق

 


ویدیو مرتبط :
داعش دو نوجوان را بجرمی اعدام کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزار پسران نوجوان توسط دلال فوتبال



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آزار پسران نوجوان توسط دلال فوتبال

پسران نوجوانی كه با رویای فوتبالیست شدن‌میلیون‌ها تومان پول به یك دلال داده بودند به جای شهرت آزار و اذیت جنسی نصیب‌شان شد.

به گزارش شرق، متهم كه یك دلال تهرانی است 15 نوجوان اصفهانی را به عضویت یك باشگاه فوتبال در آورده‌ و در خوابگاه شبانه‌روزی مورد آزار و اذیت قرار داده و از آنها فیلمبرداری كرده است.

اولین شكایت از این دلال كه سعید نام‌دارد اواسط سال گذشته به ماموران پلیس اصفهان ارایه شد و پدر یك نوجوان به ماموران گفت فرزندش از سوی یك دلال فوتبال به‌شدت شكنجه شده است. او در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: «مدتی قبل مردی كه گفته بود دلال فوتبال است وعده داد می‌تواند پسرم را فوتبالیست حرفه‌ای كند. این دلال به ما می‌گفت با فوتبالیست‌های مشهوری رابطه و آنقدر در میان باشگاه‌ها نفوذ دارد كه می‌تواند پسرم را حتی به تیم‌های عربی بفرستد. من هم قبول كردم پولی را كه خواسته بود به او بدهم. سعید حدود سه‌‌میلیون تومان از من پول گرفت و گفت، پسرم را عضو باشگاه كرده است سپس او را به خوابگاه برد اما بعد از مدتی متوجه شدم آثار جراحت روی بدن پسرم وجود دارد وقتی از او پرسیدم چه شده گفت سعید ما را در خوابگاه كتك می‌زند و آزارمان می‌دهد و فیلمبرداری می‌كند.»

 

تحقیقات پلیسی با شكایت این مرد آغاز شد و ماموران فهمیدند سعید 15 نوجوان اصفهانی را كه 13 تا 17 ساله هستند در قالب اردو به تهران آورده و در خوابگاهی آنها را جای ‌داد و بچه‌ها را مورد سوء‌استفاده قرار داده و از آنها فیلمبرداری كرده است.

 

پلیس سعید را بازداشت و تحقیقات را از او آغاز كرد این مرد ادعا می‌كرد آنچه پسر نوجوان در مورد او گفته دروغ است اما شكایت‌های بعدی دلیلی بود تا اینكه بازپرس همچنان متهم را در بازداشت نگه دارد زیرا چند نوجوان دیگر نیز شكایاتی مشابه به ماموران ارایه دادند و مدعی شدند از سوی مرد دلال مورد آزار قرار گرفته‌اند.

 

یكی از این نوجوانان به پلیس گفت: وقتی سعید ما را به خوابگاه برد بچه‌ها را وادار كرد با هم كارهای خلاف اخلاق بكنند و از آنها فیلمبرداری ‌كرد. وقتی به حرفش گوش نمی‌كردیم با این فیلم تهدیدمان می‌كرد و می‌گفت فیلم را منتشر می‌كند یا اینكه موضوع را به والدین‌مان می‌گوید.

این پسر همچنین ادعا كرد مرد دلال از این فیلم استفاده می‌كرد آنها را وادار كند به خواسته‌های غیراخلاقی او تن بدهند. در حالی‌كه تعداد شكایت‌ها به 9 فقره رسیده بود پلیس بررسی‌های خود را ادامه‌داد و توانست «سی‌دی» را كه بچه‌ها ادعا می‌كردند به دست آورد. این فیلم در خوابگاهی كه سعید، نوجوانان را برده‌ تهیه شده بود و نشان می‌داد سعید بچه‌ها را مورد شكنجه قرار داده و برخی از آنها را تا سرحد مرگ كتك زده‌ و آنها را مورد آزار قرار داده است. همچنین عكس‌هایی به دست آمد كه نشان می‌داد سعید بچه‌ها را در یك سالن سرپوشیده تمرین داده و با پوشاندن لباس فوتبال بر تن آنها عكس‌های دسته‌جمعی از آنان گرفته است. در این عكس چند كاپ و تقدیرنامه هم دیده می‌شد.

 

وقتی این مدارك به دست آمد سعید اعتراف كرد بچه‌ها را كتك می‌زده است، او گفت: من برای اینكه بچه‌ها را تنبیه و وادارشان كنم به حرفم گوش دهند و بتوانند تمرین‌های سخت را پشت سر بگذارند آنها را كتك می‌زدم و قصدم این نبود كه اذیتشان كنم.

 

این در حالی بود كه یكی از نوجوانان ادعا كرد در اثر كتك‌هایی كه سعید به او زده بیهوش شده است. پدر این پسر گفت: بیشتر از یك هفته بود از پسرم خبرنداشتم چندبار تماس گرفتم اما گفتند تمرین‌ها فشرده است و نمی‌توانی با او صحبت كنی تا اینكه یكی از دوستان پسرم با من تماس گرفت و گفت پسرم آنقدر از دست سعید كتك خورده كه بیهوش شده و حالش خوب نیست. این مرد از من شش میلیون تومان پول گرفت و بعد هم آنقدر پسرم را زد كه بیهوش شد. من از این مرد به اتهام كلاهبرداری و آزار پسرم شكایت دارم.

 

با توجه به اینكه شاكیان اعلام كرده بودند از سوی متهم مورد آزار جنسی نیز قرار گرفته‌اند و فیلمی هم در این خصوص به دست آمده و محل وقوع جرم و دستگیری متهم هم تهران بوده ماموران پرونده را به دادگاه كیفری‌استان تهران فرستادند و قاضی شعبه 77 بعد از بررسی اولیه پرونده نواقصی را در تحقیقات دید و دستور رفع آنها را صادر كرد.

این پرونده بعد از تكمیل در اصفهان یك‌بار دیگر به شعبه 77 فرستاده شد و هیات قضات این شعبه به‌زودی آن را مورد بررسی قرار می‌دهند./شرق