اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتیاد، زن آمریکایی را به قتل 7 نوزاد خود وادار کرد+تصاویر



اخبار حوادث - اعتیاد، زن آمریکایی را به قتل 7 نوزاد خود وادار کرد+تصاویر

یک زن آمریکایی طی حدود 10 سال، 7 نوزاد خود را به قتل رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک زن 39 ساله اهل ایالت اوتا درآمریکا، تحت تاثیر اعتیاد شدید، طی مدت 10 سال، 7 نوزاد خود را به قتل رساند. این زن که "مگان هانتسمن" نام دارد، از سال 1996 تا 2006، 7 تن از نوزادان تازه متولد شده خود را به قتل رسانده و جسد آنها را در گاراژ منزل مسکونی خود دفن کرده است.

پس از کشف این گور جمعی و بررسی اجساد، مشخص شد که به دلیل اینکه هانتسمن در دوران بارداری خود مواد مخدر مصرف می‌کرده است، اکثر این نوزادان ناقص‌العضو بوده‌اند.

به گفته هانتسمن، "من به هیچ وجه نمی‌خواستم مواد مخدر را ترک کنم و به همین دلیل سلامتی نوزادان هم برایم اهمیتی نداشت. علاوه بر این، اصلا نمیتوانستم تصور کنم که درگیر بزرگ کردن و رسیدگی به آنها شوم، چون تمام وقتم را برای خودم می‌خواستم. به همین دلیل پس از هر زایمان، به محض اینکه در خانه تنها می‌شدم، نوزاد تازه متولد شده را که معمولا بیمار بود، خفه می‌کردم و او را در گودالی که در گاراژ حفر کرده بودم، قرار می‌دادم."

بنا بر گزارش پلیس اوتا، هانتسمن به همسرش می‌گفته که نوزادان به دلیل اعتیاد او به مواد مخدر مرده‌اند و از او درخواست کرده که به پلیس اطلاع ندهد. اما همسر او که "دارن وست" نام دارد، پس از چندی گور جمعی را در گاراژ کشف کرده و موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهد.

هم‌اکنون دادگاه در حال بررسی سلامت روانی هانتسمن است و پس از اتمام آزمایشات، رای قطعی برای مجازات وی صادر خواهد شد.

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
‫قتل زن جوان و نوزاد 11 ماهه اش بخاطر پول دار شدن از بیمه عمر!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جذاب ترین و مشهورترین مدل زن امریکا در دام اعتیاد +تصاویر



جذاب ترین و مشهورترین مدل زن امریکا در دام اعتیاد +تصاویر
یکی از مدلهای معروف امریکایی که در سال 2007 میلادی عنوان جذابترین مدل سال را از آن خود کرده بود در حالیکه در دام اعتیاد گرفتار است به جرم درگیری مسلحانه با پلیس، همراه داشتن مواد مخدر و اعتیاد و مضنون به سرقت بازداشت شده است.

مدل,جذابترین مدل سال,مشهورترین مدل زن امریکا


رنی در حالی در دادگاه رسیدگی به اتهاماتش حاضر شد که موهایش از ته تراشیده شده و چهره اش در اثر اعتیاد به شدت تخریب شده است.
این مدل 27 ساله بعد از درگیری مسلحانه 6 ساعته با پلیس بازداشت شد و پرونده وی دردادگاه مورد بررسی قرار گرفت . قاضی این پرونده صدور رای را به جلسه بعدی دادگاه در ماه آینده میلادی موکول کرد.
خواهر او در مصاحبه با رسانه ها عنوان کرد او امیدوار است شروع تازه ای داشته باشد و دوباره به روزهای اوجش بازگردد. او با دیدن عکسی که پلیس هنگام بازداشتش از او گرفته است شوکه شده و تصمیم دارد زندگی اش را از نو بسازد.


این مدل معروف در تصویر جنجالی اش در حالی دیده میشود که کبودیهایی زیر چشمانش وجود دارد و موهای آشفته اش او را به شدت ژولیده نشان میدهد و همچنین صورتش در اثر مصرف مداوم مواد مخدر دچار زخم و جوشهای عفونی است.

مدل,جذابترین مدل سال,مشهورترین مدل زن امریکا

 

 

مدل,جذابترین مدل سال,مشهورترین مدل زن امریکا

 

 

مدل,جذابترین مدل سال,مشهورترین مدل زن امریکا

منبع:pardad.ir