اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض مرگبار دختر پاکستانی به تجاوز گروهی 5 مرد (+عکس)



اخبار حوادث - اعتراض مرگبار دختر پاکستانی به تجاوز گروهی 5 مرد (+عکس)

"امینه بی بی" دانش آموز 17 ساله ساکن شهر مظفرگاه ایالت پنجاب پاکستان در واکنش به آزاد کردن 5 مرد متجاوز به او از سوی پلیس خودسوزی کرد و در اثر این خود سوزی درگذشت.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه امینه بی بی  ژانویه گذشته (دو ماه پیش) و در حالی که با برادرش در راه بازگشت از مدرسه به خانه بود از سوی 5 مرد مسلح مورد تجاوز گروهی قرار گرفته بود.

پلیس متجاوزان را دستگیر کرده بود اما پس از آزادی متجاوزان از سوی دادگاه ، امینه برای نشان دادن اعتراض خود به این حکم با یک گالن بنزین در مقابل اداره پلیس خودسوزی کرد . امینه به شدت دچار سوختگی شد و به بیمارستان منتقل شد اما در بیمارستان درگذشت.

 

اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 اخبار حوادث - عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :
اعتراض به فاجعه تجاوز پلیس عربستان به دو نوجوان ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز مرگبار به دختر 7 ساله جلوی چشم برادرانش +عکس



تجاوز مرگبار,تجاوزبه کودکان,عکس تجاوز

تجاوز مرگبار به دختر 7 ساله جلوی چشم برادرانش +عکس

به گزارش پلیس؛ دختری که به همراه برادرانش برای شنا وارد استخر شده بود، بعد از تجاوز توسط مرد همسایه با شلیک گلوله زندگی را بدرود گفت.

حوادث - به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز دو پسر 10 و 11 ساله به همراه خواهر 7 ساله شان به منظور شناکردن به دور چشم از همسایه وارد استخری که در پشت منزل مسکونی ارجر اندرسون 58 ساله شدند که وی با روئت دختر و برادارشان وارد استخر شد و قصد تجاوز به دختر 7 ساله را کرد.

دختر که در تکالپوی فرار از دست این متجاوزگر پیر بود، مورد اصابت گلوله وی قرار گرفت و جان خود را ازدست داد.
برادران این دختر که حادثه را دیده بودند، پس از حضور پلیس ماجرا را برای ماموران بازگو کردند.

پلیس پس از دستگیری راجر اندرسون موفق به کشف اسلحه 9 میلی متری از زیر تخت خواب وی شد و براساس تحقیقات پلیس وی مجوز استفاده از اسلحه را نداشته است.

وی در بازجویی های خود به نقل از این خبرگزاری گفت: وی در حال تمرین با اسلحه خود بوده و در بازجویی دیگرش این طور بیان کرد که با شلیک گلوله قصد فراری دادن بچه ها را از استخر شخصی اش داشته است.

به گزارش پلیس گلوله از فاصله 180 متری به پشت دختر 7 ساله اصابت کرده و موجب مرگ جولیا شد.
وی تا اثبات شدن قتل عمد یا غیر عمد در بازداشت پلیس است و تحقیقات برای دستیابی به جزئیات بیشتر برای روشن شدن حقایق وابسته این پرونده ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران