اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض جمهوری اسلامی به جنتی



آیت‌الله جنتی, سخنرانی امام جمعه موقت تهران

اعتراض جمهوری اسلامی به جنتی

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود نوشت: آیت‌الله جنتی، دیروز در خطبه نماز جمعه تهران با پرداختن به انتصابات دولت جدید گفت: "آیا آقای رئیس‌جمهور خبر دارد كه وزارتخانه‌ها با داس، نیروهای انقلابی را درو می‌كنند؟"

 

این سخن را امام جمعه موقت تهران درحالی به زبان می‌آورد كه بسیاری از مردم به خاطر باقی ماندن مهره‌های دولت قبلی در پست‌های كلیدی و عدم ایجاد تحول در این پست‌ها به دولت یازدهم اعتراض دارند.

 

ضمناً آیت‌الله جنتی، این سؤال مهم را در سخنان دیروز خود بی‌پاسخ گذاشتند كه چرا به درو شدن نیروها و مدیران شایسته و انقلابی دولت‌های گذشته توسط دولت‌های نهم و دهم اعتراضی نكردند؟

/جمهوری اسلامی

 


ویدیو مرتبط :
پس فرق جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان چیه؟!! ( دکتر عباسی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزنامه جمهوری اسلامی:اگر آیت‌الله جنتی نمی‌توانند از عصبانی شدن خودداری کنند بهتر است از امامت نماز جمعه معاف شوند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

روزنامه جمهوری اسلامی: اگر آیت‌الله جنتی نمی‌توانند از عصبانی شدن خودداری کنند بهتر است از امامت نماز جمعه معاف شوند

جمهوری اسلامی نوشت:

طی روزهای اخیر تعداد زیادی از خوانندگان روزنامه در تماس‌های تلفنی از نوع اظهارات آیت‌الله جنتی در نماز جمعه تهران و بکار بردن تعبیرات زننده انتقاد کردند.

آنها می‌گویند خطیب جمعه در عین حال که حق دارد از هر کس که لازم میداند انتقاد کند، باید انتقادها با الفاظ و عباراتی متناسب با حرمت و قداست نماز جمعه باشند زیرا خطبه‌های نماز جمعه به جای دو رکعت نماز محسوب می‌شوند و بکار بردن الفاظ نامناسب با جایگاه نماز منافات دارد.

این افراد، این نکته را هم گفتند که اگر آیت‌الله جنتی نمی‌توانند از عصبانی شدن خودداری کنند بهتر است از امامت نماز جمعه معاف شوند./خبرآنلاین