اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض اهوازی ها به تحرکات نژادپرستانه(+عکس)



 

شماری از تماشاگران در ورزشگاه الغدیر اهواز با در دست گرفتن دست نوشته هایی به سخنان و تبلیغات نژاپرستانه اخیر اعتراض کردند.این تماشاگران دست نوشته هایی را با محتوای "نژادپرستی نه" در دست گرفته بودند. تصاویر این اعتراضات به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

 اخبار,اخباراجتماعی ,  اعتراض اهوازی ها به تحرکات نژادپرستانه

 

 اخبار  اجتماعی  -  انتخاب 


ویدیو مرتبط :
اعتراض شهروندان اهوازی به آلودگی هوا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض عجیب زنان برهنه علیه استفاده از مانکنهای لاغر+عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: اعتراض عجیب و برهنه زنان فمنیست بر علیه استفاده از مانكنهای لاغر در جشنواره مد میلان ......!

 

جشنواره مد میلان,مدل

 


درگیری تعدادی معترض فمنیست با پلیس میلان علیه استفاده از مانكنهای لاغر در جشنواره مد میلان هنگام برپایی نمایش برند ورساچه جنجال آفرید.

این زنان معترض در حالیكه هیچ لباسی به تن نداشتند و تنها یك شلوار پوشیده و شعارهایی روی بدنشان نوشته بودند با پلیس درگیر شدند.

 

 

 

جشنواره مد میلان,مدل

 

 

این سه زن كه خود سابقا مدل بودند با پلاكاردهایی با مضمون: مد=فاشیست و گرسنگان را نجات دهید. در بیرون سالن برپایی نمایش هیاهو برپاكردند.

پلیس این معترضان را هنگامیكه قصد داشتند به سالن برپایی نمایش وارد شوند دستگیر كرد.بنا بر گزارشات اكثر مدلهایی كه در خانه ای مد در حال فعالیت هستند از سوءتغذیه ، بی اشتهایی و كم وزنی شدید رنج میبرند..../پرداد