اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارات باهنر درباره تار موی زنان، کسانی که با رهبری نسبت فامیلی دارند و ...



محمدرضا باهنر,ائتلاف بزرگ اصولگرایان

اظهارات باهنر درباره تار موی زنان، کسانی که با رهبری نسبت فامیلی دارند و عدم تعهدش به دیگر اعضای ائتلاف پنج نفره

عضو ائتلاف بزرگ اصولگرایان گفت که به دوستان همراه ائتلاف هیچ تعهدی ندارم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا باهنر در جمع دانشجویان دانشگاه ایلام در پاسخ به سوالات متعدد آنها با بیان اینکه وامدار هیچکدام از اعضای ائتلاف پنج نفره نیست، ادامه داد: اما به اصول تشکیلاتی پایبندم.

این نامزد بالقوه انتخابات ریاست جمهوری افزود: در صورت موفقیت، اولین کاری که پس از تشکیل دولت انجام میدهم، احیای سازمان برنامه و بودجه خواهد بود. باهنر متعهد شد که از نیروهای تشکیلاتی به شرطی استفاده کند که نیروی قویتری خارج از تشکیلات نداشته باشد و در عین حال گفت: انتخاب شدن من بهترین ظرفیت را برای کشورو اصولگرایان رقم می زند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین که میگفت به شدت معتقدم که احزاب قدرتمند جدی باید وجود داشته باشند، به کنایه گفت: اگر احزاب جدی و قدرتمند وجود داشتند این طور نبود که هم من و هم احمدی نژاد را اصولگرا بخوانند!

باهنر همچنین در پاسخ به دانشجویانی که او را در رئیس جمهور شدن احمدی نژاد موثر می خواندند، گفت: اگر قرار باشد در ارتباط با رئیس جمهور شدن احمدی نژاد مسئولیت خود را بپذیرم، سهم من حداکثر در حد نمایندگی مجلس است و نه بیشتر.

وی انتقاداتی جدی هم در ادامه به دولت وارد کرد. از جمله اینکه «دولت توان رفتن به عمق را نداشت، از جامع نگری برخوردار نبود و فکر میکرد مشکلات کشور را میتوان پروژهای حل کرد».

انتقاد دیگر باهنر متوجه فعالیتهای دیپلماتیک دولت بود که گفت: یک روز میگویند هولوکاست واقعیات ندارد، یک روز میگویند ملت بزرگ اسرائیل! یک روز میگویند تحریمها کاغذ پارهای بیش نیست و حالا میگویند همه مشکلات به دلیل تحریمهاست! این یعنی چی؟

گزیده سخنان باهنر از این قرار است:

· {در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجوز تلویزیون خصوصی صادر میشود؟} رسانههای صوتی تصویری طبق قانون اساسی در ایران در اختیار حاکمیت هستند. اما اینکه ساعاتی در اختیار بخش خصوصی خارج از حاکمیت قرار گیرد، قابل تحقق است.

·برخی فکر می کنند بودجه یعنی فقط اقتصاد، در حالی که بودجه یعنی دفاع امنیت ملی، مسائل سیاسی اقتصادی و ... من در تصویب بیش از 20 سند بودجه کشور نقش اساسی داشته ام.

·هر دولت، مخالفینی دارد. دولت باید با وجود مخالفین بتواند کار بکند و هر عذری دال بر اینکه مخالفین نگذاشتند من کار بکنم حرف بی ربطی است.

·به دو شاخه موی خانمها کار نداریم، به بیش از این دو شاخه هم کار نداریم. اما تا آنجا که هنجارشکنی صورت نگیرد. تفکیک جنسیتی در دانشگاهها اتفاقا عین ناهنجاری است.

·ممکن است کسانی از رهبری خرج کنند، حتی ممکن است روابط فامیلی با رهبری داشته باشند اما قطعا رهبری در انتخابات بیطرف هستند.

·به برخی از رسانههایی که به نوعی دایره فعالیتشان در سطح کل کشور است توصیه می کنم عدالت رسانهای را رعایت کنند و دامنشان را از محل مانور تبلیغاتی کاندیدای خاص پاک نگه دارند./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
نسبت فامیلی!(مهران مدیری و رضا شفیعی جم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بادامچیان: اظهارات الهام درباره مجمع تشخیص باید جبران شود/کسانی که به باهنر حمله می کنند، مشکلشان با نائب رئیسی او است



 اسدالله بادامچیا,سخنان اسدالله بادامچیا,باهنر,اخبار

 

بادامچیان: اظهارات الهام درباره مجمع تشخیص باید جبران شود/کسانی که به باهنر حمله می کنند، مشکلشان با نائب رئیسی او است

 

انتخابات - اسدالله بادامچیان می​گوید: اعضای جبهه پایداری جنبه تمایلات گروهی​شان قوی است و به یکدیگر انتقاد نمی​کنند.

این نماینده مردم تهران و نامزد جبهه متحد اصولگرایان که در کافه خبر حضور یافته بود، در پاسخ به پرسش یکی از کاربران خبرآنلاین درباره اینکه نظرات اخیر غلامحسین الهام را فردی می دانید با برنامه ریزی شده؟، گفت: به نظر من ایشان باید در این زمینه جبران کنند. از ایشان انتظار نمی رفت که اینگونه صحبت کنند.

 

وی با بیان اینکه ذاتا معتقدم ما نبابد نگاه بدبینانه ای داشته باشیم، مگر اینکه مستندی وجود داشته باشد؛ در خصوص دلیل سکوت اعضای جبهه پایداری درباره اظهار نظر مشاور حقوقی رئیس جمهور پیرامون مجمع تشخیص مصلحت، تصریح کرد: دلیل سکوت آنها درباره سخنان الهام روشن است. اعضای جبهه پایداری جنبه تمایلات گروهی شان قوی است و به یکدیگر انتقاد نمی کنند. هر کس هم که هم نظر آنها باشد چیزی درباره اش نمی گویند.

غلامحسین الهام چندی قبل در گفت وگویی دلیل انتصاب برخی از افراد در مجمع تشخیص را جلوگیری از "بیکاری"  آنها دانسته بود.

 

بادامچیان با بیان اینکه ما این مبنا را که هر کس از ما باشد، حق است و هر چه از ما صادر بشود، صحیح است را مبنای اصولگرایانه نمی دانیم، افزود: به همین علت است که تعصب تشکیلاتی را امری درستی نمی دانیم و معتقدیم «تعصب بر حق» اصولگرایانه است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره دلایل حمایتش از محمدرضا باهنر، اظهار داشت: دلیل حمایتم از آقای باهنر آن است که کسانی که به ایشان حمله می کنند، حملاتشان روی واقعیت نیست. مشکل آنها نائب رئیسی مجلس و  عدم همراهی آقای باهنر با نظرات آنها است. به همین علت معتقدند کسی که با ما نباشد، ما باید علیه او حرف بزنیم.

مشروح گفت وگو با نماینده مردم تهران در مجلس هشتم و نامزد جبهه متحد اصولگرایان در مجلس نهم به زودی در خبرآنلاین منتشر می شود./خبرآنلاین