اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه قطع آب در برخی مناطق شهر تهران


شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی اطلاعیه ای مناطقی را که امروز و امشب تا صبح فردا با قطعی آب مواجه خواهند بود، اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا: شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی اطلاعیه ای مناطقی را که امروز و امشب تا صبح فردا با قطعی آب مواجه خواهند بود، اعلام کرد.
 
به آگاهی شهروندان محترم تهرانی می رساند، به منظور عملیات سه راه گیری لوله ٢٠٠ میلی متری واقع در خیابان پورابتهاج، محدوده زیر از ساعت ٢٣ امروز (شنبه) تا ساعت پنج صبح یکشنبه 25 مردادماه دچار قطع و افت فشار آب خواهد شد.

برپایه این گزارش، محدوده قطع آب از سمت شمال باغ های دارآباد حدفاصل بلوار اوشان و خیابان سباری، از سمت جنوب، بزرگراه ارتش حدفاصل بلوار اوشان و خیابان سباری، از سمت شرق، بلوار اوشان حدفاصل ارتفاعات دارآباد و بزرگراه ارتش و از سمت غرب، خیابان سباری حدفاصل ارتفاعات دارآباد و بزرگراه ارتش خواهند بود.

گفتنی است؛ تانکرهای آبرسانی برای تامین آب شرب شهروندان در محل مستقر خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
پنجمین نشست مدیران سلامت مناطق 22گانه شهر تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه قطع آب برخی نواحی شهر تهران



اخبار,اخبار اجتماعی , شرکت آب و فاضلاب

شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی اطلاعیه ای مناطقی را که امروز (یکشنبه)و امشب تا صبح فردا با قطعی آب مواجه خواهند بود، اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان تهران، به آگاهی شهروندان تهرانی می رساند، به منظور تعمیر شیر فشارشکن ٥٠٠ میلی متری واقع در خانی آباد، محدوده زیر از ساعت ٢٣ امروز یکشنبه مورخ 18 مرداد ماه تا ساعت چهار صبح فردا (دوشنبه) دچار قطع و افت فشار آب خواهد شد.

بر پایه این گزارش، محدوده قطع آب خیابان های علوی، میلاد، میعاد، میثاق، مهران، شریعتی و علیمحمدی واقع در محله خانی آباد خواهد بود.

گفتنی است تانکرهای آبرسانی برای تامین آب شرب شهروندان در محل مستقر خواهند بود.

 

اخبار اجتماعی - ایرنا